25 Februari 2011--22:12

Det var ju ett tag sen.
Har jobbat som vanligt de sista dagarna.
IgÄr var vi pÄ Tanners och Elises skola och kollade pÄ Science fair dÀr Elise och en kompis hade gjort ett experiment med ett Àgg.
Ena Àgget i vinÀger och andra i vattten 24 timmar och sen skillnaden typ.
Och Tanner och en kompid gjorde nÄgg jag inte riktigt förstog vad det var.

>Det var mycket förÀldrar och mycket barn.
Efter det kom Josefine och Elin och hÀmtade upp mig och vi Äkte till Cheesecake Factory och sen Äkte jag hem och sov iprincip.


I förrgÄr sÄ skulle jag skjutsa Zach till hans soccer practice och dÄ berÀttade jag för honom att han skulle trÀna i en hockeyrink och sÄ sa jag but without ice och han reagerade och sa jÀtte hög without eyes??????
Jag tyckte det ju var en sjÀlvklarhet att det inte skulle vara nÄgon is dÀr och sa det mest pÄ skÀmt sÄ jag blev ganska förvÄnad nÀr han reagerade men sen insÄg vi att vi hade missförstÄtt varandra.
Han trodde att jag menade att han skulle trÀna utan ögon, typ med nÄn ögonbindel eller nÄtt!
haha var ganska kul.


Och idag nÀr vi kom hem frÄn skolan sÄ satt jag och Elise och kollade pÄ massa "disney" filmer.
>Det var inte original utan remakes eller vad man ska kalla den.
Ariel var tex blond och hette lina.
Hon var lycklig sÄ allt var bra.
I alla fall, vi sitter och kollar pÄ "snövit" nÀr vi konstaterar hur elak hÀxan Àr och hon sÀger: I wish someone could kick her in her privates...
Gissa om jag blev chockad.


Nu sitter jag i alla fall hos carro1.
Vi sitter och kollar film och har det mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0