21 Februari 2011--14:26

Helgen har vart mycket mysig.
I fredags sÄ Ät jag, Elin och Carro2 pĚchingchong stÀllet och sen Äkte vi till Safeway och dom köpte ost och sÄnt.
Sen Ă„kte vi och hyde film.
Vi kollade pÄ Mean Girls 2 och You Again.
Sen Äkte dom hem och jag somnade ganska omgÄende.

 

Vaknade pÄ lördagen och kÀnde att min hals inte alls var okej.

Och det blev vÀrre under dagen.
Jag, elin och carro2 och en ny aupair (erika) Äkte till Sun Valley Mall och jag köpte tvÄ par skor....

PÄ kvÀllen var planen att vi skulle laga en svensk middag hÀr och sen ta oss till Berkely.

Ett tag sÄg det vÀldigt mörkt ut eftersom jag mÄdde pissigt dÄligt men efter en dusch och extremt mycket positivt tÀnkande sÄ tog jag mig i kragen.

 

Det blev flÀskfilé för carro2 och elin och kycklingfilé för mig.

Och till det Ă„t vi klyftpotatis.

Supergottt.

 

Sen tog vi en taxi till Berkely och hade kul.

Carro2 sov hos mig och dagen efter tog vi det lugnt till 3 tiden och sen runt halv 5 Äkte jag, carro2 och en tysk tjej in till San Francisco och jag köpte 1 par skor och en tjocktröja..

Sen kom Elin in och gjorde oss sÀllskap och vi Ät pÄ Cheesecake Factory med utsikt över Union Square.
Det var dock nÄgra grader för kallt men ÀndÄ vÀldigt mysigt..


Nu ligger jag och har kollat pÄ Gossip Girl och One Tree Hill.


Utsikten frÄn Cheesecake Factory över Union Square
   





YUM



  

  


Kommentarer
Postat av: amanda

Hello!Va roligt att du har en blogg! Tack för tipset, dÄ ska jag göra det! Ser skit fint ut! Hoppas du har det bra. Roligt att ha en ny blogg att lÀsa :D Kram

2011-02-21 @ 23:31:47
URL: http://jaokock.blogg.se/
Postat av: Vivi

Hej! Vad mysigt, vilken utsikt! Kul att se bilder pÄ dig, du Àr dig likt tycker jag, hoppas du Àr bra i halsen snart, kram kram Mims

2011-02-22 @ 07:59:08
Postat av: Ida

<3

2011-02-22 @ 09:19:44
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0