2 Februarui 2011--12:04

Kom nyss pÄ att det Àr 57 dagar tills min Àlskade syster kommer hit och 239 dagar tills jag Äker hem till sverige, och det Àr om jag vÀljer att resa runt i usa en mÄnad efter.
Om jag vÀljer att inte göra det sÄ Àr det endast 208 dagar kvar tills jag Àr i sverige..
Tiden gÄr verkligen sjukt fort.....



a nu försökte jag ladda upp en bild men det gick inte..

 

Nu funderar jag pÄ att 1 sova, 2 packa eller 3 vika tvÀtt....

jag har skrivit dom i den ordningen jag vill göra dom i sÄ ni kankse kan gissa vad jag kommer göra.

 

Imorgno ska jag till gymmet igen och brÀnnnnna fettttttt.

Nu tÀnkte jag skriva att jag inte vart dÀr för att min hals inte har kÀnts helt 100, vilket Àr sant men hade jag verkligen vart pepp sÄ hade jag dragit dit ÀndÄ.

Jag hade bara verkligen inte nÄgon lust alls.

 

pusss dÄÄÄ


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0