17 Februari 2011--12:18

För tvÄ dagar sen sÄ styrketrÀnade jag insida lÄr.
IgÄr hade jag trÀningsvÀrk men skön trÀningsvÀrk, ni vet inte föör ont utan lagom ont sÄ man kÀnner att man har gjoprt nÄtt..
Idag var jasg pÄ gymmet och körde en timme pÄ crosstrainern.
Jag kÀnde av benen men körde pÄ ÀndÄ.
Sen strechade jag och nu gör det sÄ jÀvla ont, mööööördar ont.
Varje steg Àr en pina.
SÄ jag börjar fundera pÄ om jag har skadat nÄn muskel eller nÄtt för i helvete vad ont i det gör.
Gör nÀstan ont lÀg jag ligger still ocksÄ.. typ smÄ krampar..
Bra jobbat vaaaa...

Efter gymmet sÄ Äkte jag och köpte sushi til mig och en bakmix.
TĂ€nkte baka Brownies och ha lite mys dag eftersom regnet bokstavligen ÖÖÖSER ner.
Jag hade i brownisarna för lÀnge i ugnen sÄ chokladbitarna som var i smÀlte sÄ det blev inte sÄ gott som jag trodde att det skulle bli..
Men kankse lika bra annars hade jag vÀl Àtit upp allllt.


Nu ligger jag och har kollat pÄ Grey's Anatomy och funderar pÄ om jag ska försöka mig pÄ att dammsuga eller om det kommmmer mörda mina redan döda ben.


Jag har inga bilder att lÀggga uppp för har inte tagit nÄgra.
Jag lovar att frÄnochmed mÄndag sÄ kommer jag uppdatera duktigt med bilder.
Fram tillsdess sÄ kan ni inte förvÀnta er nšÄgot överhuvudtaget faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Bra jobbat, ja man kan fÄ hemsk trÀningsvÀrk kommer du ihÄg nÀr jag var pÄ mitt första skivstÄngspass? Jag kunde ju inte gÄ ner för trappen pÄ flera dagar utan att det gjorde hemskt ont....huhu Sarah har börjar pÄ Friskis nu med, kram frÄn Mims ha en bra helg, puss

2011-02-18 @ 08:05:04

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0