27 April 2011--11:26

Har inte berÀttat om helgen Àn men kan sÀga att jag hade vÀldigt kul.

PÄ lördagen firade vi Elin som fyllt 20.

Hon bjöd pÄ god mat och sen lekte vi lite lekar och sÄnt.

Sen gick nÄgra av oss ut.

 

 

Imorse vaknade jag och kÀnde mig inte utvilad vilket gjorde mig förvÄnad för jag gick ohc la mig vid 22 sÄ jsag verkligen skulle kunna vakna pigg.

 

Funkade ju inte..

Gick upp och vÀckte barnen och sen Ät vi frukost.

Dom gjorde sig klara och sen skjutsade jag dom till skolan.

Sen Äkte jag hem och Žkollade lite grejer pÄ datorn, lÀste bloggar och sÄnt och nu sitter jag och vÀntar pÄ att Jasmine ska logga in pÄ skype....

 

Sen ska jag Äka och möta Jossan och Carro1 och luncha med dom.

 

 

Jag mÄste verkligen bli bÀttre pÄ att lÀgga in bilder.

Men som det Àr nu sÄ har jag för mÄnga bilder och vet inte riktigt vart jag ska starta..

Ska ta mig i kragen och börja lÀgga upp bilder i varje inölÀgg och Àven fixa och lÀgga upp pÄ facebook..

 

 




Bild frÄn Elises swimpractice iförrgÄr.
Dom var sÄ tussiga och söta.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0