25 april 2011--2:37

Sitter just nu pÄ Tanner och Elises skola och vÀntar pÄ att dom ska sluta. Sen ska vi Äka och hÀmta upp Zach och sen Äka hem och slÀppa av honom och sen Äka vidare till ELises simtrÀning och vÀnta dÀr undertiden och sen ska jag skjutsa Tanner till hans baseboll practice och sen hem. Spenderade morgonen med att fixa tvÀtten och att sova lite sen Äkte jag till diablo och handlade sushi till mig och mjölk oh frukt hem. Sen Äkte jag till Caroline och Ät lunh med henne. Sen Äkte jag hem, fixade mackor till barnen och sen Äkte jag och skjutsade Christina(den gamla aupairen) till barten för hon skulle till flygplatsen och Äka hem. Ska göra en update om helgen senare för nu kommer barnen.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0