18 April 2011--13:00

Imorse vaknade jag vid 4 och sen kunde jag inte somna om.
VĂ€ldigt irriterande.
Sen nÀr alarmet ringde 6:25 sÄ kÀndes det som att jag hade sovit i typ 5 min.
Gick upp och vÀxkte Elise och hjÀlpte henne att ta en snabbdusch, vÀckte sedan Tanner som tog en snabbdusch och sen tog Zach en ocksÄ.
Sen Ă„t vi frukost.
Flingor för dom och gröt för mig.


Sen Äkte jag och slÀppte av dom i vanlig ordning och sen kom jag pÄ att jag hade glömt min Yogamatta sÄ jag fick Äka hem snabbt och hÀmta den och sen mötte jag upp Carro och vi Äkte till Pleasant Hill och skrev in mig pÄ kursen.
Jag mÄste ju ta 6 Credits hÀr under mitt Är, Eller gÄ kurser i 72  för att slutföra mitt Är och fÄ min biljett hem betalad.
Och tiden rinner ju ivÀg sÄ det Àr ju dags att börja tÀnka pÄ det.
Carro kom med förslaget att börja med yoga, vilket jag alltid velat lÀra mig sÄ det var ju perfekt.
Vi gÄr en nybörjarkurs (Annars vet jag inte hur det hade gÄtt..)
Det var kul, inte precis att det Àr trÀning för vi gick mer igenom vilka olika positioner och sÄnt man skulle kunna sÄ jag hade inte behövt vara nervös.

 

Sen Ă„kte vi med till Carro och Ă„t spenatsoppa som hon har tillagat (utan recept ;) )

Sen skjutsade hon mig till min bil och sen var det dags för henne att Äka och hÀmta sina barn och jag Äkte hem och slÀngde in tvÀtten i torktumlaren och sen började jag stÀda upp och fixa i mitt rum sÄ nu ligger jag i min sÀng i ett stÀdat rum.

Sarah Äkte hem i lördags efter tvÄ veckor som har gÄtt vÀldigt fort.
Det var lite jobbigt att sÀga hejdÄ men nu kÀnns allt bra igen.
Tiden gÄr verkligen sÄ himla fort!!



2011-04-02

Bild frÄn Bart Stationen


2011-04-03

Inne i SF
  


  







Kommentarer
Postat av: vivi

Åh sĂ„ kul med Yoga det Ă€r ju bra att lĂ€ra sig det! Det tror jag Ă€r bra för dig, du fĂ„r lĂ€ra oss sen. kramis frĂ„n Mims! Firar ni pĂ„sken pĂ„ nĂ„got speciellt sĂ€tt?

2011-04-19 @ 07:23:35

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0