5 September 2010--18:47

Nu sitter vi framför tvn, barnen kollar pÄ svampbob fyrkant och jag sitter vid datorn.
Sushin var as god!
Snart ska barnen sova, dom gÄr och lÀgger sig vid 8, efter det ska jag kolla pÄ CSI.
Vet inte om alla i USA har det men familjen har i alla fall sÄ man kan kolla pÄ serier nÀr man vill, hur bra Àr inte det?
Sjukt braa.
Jag Àr skit trött, jag Àr verkligen inte van vid att gÄ upp 8 varje morgon och sen prata engelska hela dagarna samtidigt som jag försöker lÀra mig alla rutiner och sÄnt.
Men det gÄr bÀttre och bÀttre.
Ungarna Àr verkligen hur gulliga som helst elise (den yngsta) kom nyss till mig och sa att hon ville snuggle, as gosig.



Utsikten frÄn verandan

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! Du kommer snart in i rutinerna, klart du Àr trött, det Àr mycket nytt och sÄ har du ju rest lÄngt, skönt att barnen Àr gulliga! HÀrlig utsikt verkligen! Kram kram frÄn Mims

2010-09-06 @ 07:48:11
Postat av: Ida

<3<3

2010-09-07 @ 11:47:57
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0