3 September 2010--06:37

Vaknade av alarmet 05:45, borde vara olagligt att behöva gÄ upp sÄ tidigt.
MItt vatten tog slut igÄr och jag köpte inget nytt sÄ jag Àr sÄ jÀvla törstig att jag hÄller pÄ att svimma.
Man kan ju dricka vattnet ur kranen men det Àr inte precis kallt.
Nu har vi packat klart och sÄ för det hinner vi inte göra sen.
Vi ska Àta frukost vid 7, sen nÄtt möte 07:40 och sen sÄ fort mötet Àr klart sÄ ska vi hÀmta vÄra grejer och sen Äka till flygplatsen.

FörstÄr inte varför det mÄste vara sÄn hets.


Lite bilder frÄn igÄr:



ground zero











Det tog typ 30 minuter att lÀgga in dom bilderna, en kombination av segt internet och virusbombad dator. Yey.
Nu mÄste jag gÄ och packa ihop det sista.
Vi var nÀmligen inna pÄ Forever 21 igÄr och vi gick inte precis dÀrifrÄn tomhÀnta.
SĂ„ nu har i lite problem med hur vi ska packa ner och om allt.
Eller dom kankse har löst det nu eftersom jag har suttit hÀr i 30 min.

Hörs sen PUSS

 


Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill ocksÄ vara i NYC!

2010-09-03 @ 12:49:16
Postat av: Vivi

LÄter som att du har det jÀttebra! Kram frÄn mims allt bra hÀr med!

2010-09-03 @ 14:10:04
Postat av: Lotta Möller

Och du skrattade Ät mig att jag inte hade isvatten i kylskÄpsdörren hemma..

WhoÂŽs laughing now? ;o)

2010-09-09 @ 01:01:57

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0