29 September 2010--11:03

I mÄndags nÀr jag och tanner vÀntade pÄ zach
 

Jag försökte ta bild pÄ Reservatet dÀr jag powerwalkar men bilderna gör inte verkligheten rÀttvisa..
 

Bilder pÄ mitt rum, vissa blev lite suddiga..

  

  

 

Bild nr
1. Det man ser nÀr man öppnar dörren.
2. Det man ser nÀr man kollar till höger.
3. Det man ser om man kollar lite till vÀnster efter att ha kollat till höger.
4. Det man ser om man gÄr in genom "öppningen" man ser pÄ bild 3.
5. Garderoben, det man ser om man gÄr/kollar till höger pÄ bild 4.
6. Det man ser om man kollar till vÀnster nÀr man Àr inne i garderoben.
7. Det man ser om man gÄr vÀnster istÀllet för höger pÄ bild 3.
8. Och kollar man lite till vÀnster nÀr man Àr inne pÄ toaletten sÄ ser man sjÀlva toaletten.

SÄ nu har ni fÄtt se hur jag bor, antar att jag förvirrade er lite med alla sifffergrejer, jag blev det i alla fall.

Nu ska jag gÄ och försöka rÀdda mina naglar som inte mÄr sÄ bra efter allt rengöringsmedel dom kom i kontakt med idag under stÀdningen.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej! Vad kul med bilder! Jag tycker att reservatet ser helt underbart ut, precis som man har tÀnkt sig liksom som det ser ut i filmer! Har du egen dusch och toa? SÄ hÀrligt, och utgÄng frÄn rummet, det ser jÀttefint ut, förstÄr att du trivs! kram sköt om dig frÄn Mims

2010-09-30 @ 08:02:58
Postat av: Sarah

hej sis, saknar dig lite faktiskt :) gillar ditt rum med ballong/terras. mys. sÄg glass/youghurt grejern lÀngre ner, jag vill ha :D puss sis. Àlskar dig long time <3

2010-09-30 @ 19:27:00
Postat av: Sarah igeeeeen

och du har mitt gosedjur som du fick uppe :D pus

2010-09-30 @ 19:28:21
Postat av: sarah.

saknar dig mycket menar jag. lite faktiskt var taskigt :) sakanr dig .,dfjhus

2010-09-30 @ 19:28:57

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0