27 September 2010--19:58

Idag har det vart en slapp dag.
SlÀppte av barnen vid skolorna sen Äkte jag och powerwalkade och sen hem.
Kollade pÄ ett avsnitt CSI och sen la jag mig vid poolen och solade.
Det har vart 38 grader idag som mest!
Det Àr helt sjukt varmt, tur attt det finns AC i huset annars skulle det inte gÄ att sova.
Jag tog en tur till Safeway nyss och köpte mjölk och lite sÄnt som behövdes och dÄ var det 30 grader ute.
KÀndes som utomlands. (typ spanien och sÄ..)

Jag mÄste bli bÀttre pÄ att dricka vatten, har absolut druckit för lite idag och det kÀndes framÄt 5 tiden, illamÄende och lite huvudvÀrk.

IkvÀll Ät vi kycklingtortellini med kycklingfilé och sen pestosÄs till tortellinin, det var sÄ sjutk gottt.

Jag fick Àven min andra sverige lön idag och det första jag tÀnke var: yeees nu ska jag shoppppa sataaaan.
Min andra tanke var: hm nej, jag ska spara dom.
SÄ jag öppnade ett e-sparkonto och satte in 4000.
Ett stort steg för mig..
TÀnkte först sÀtta in allt men kÀnde sen att jag inte behövde överdriva, det kunde ju trots allt vara solsting jag led av..

Och nu tÀnkte jag faktiskt ladda upp bilder, men det funkar inte.. sÄklart.
SÄ jag gör det irmogon istÀlllet.
Ska Àven ta bilder pÄ mitt rum och lÀgga upp, sÄ ni fÄr se hur jag bor.

puss

Kommentarer
Postat av: Angelica Thorsell

LÀser din blogg med jÀmna mellanrum. MÄste sÀga att vad dukigt du Àr pÄ att power walka..goo girl!!

och spara undan pengar.. :-) vuxenpoÀng Sofie!!

Im impressed! Kram Angelica

2010-09-28 @ 22:25:45

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0