24 September 2010--17:47

Idag har barnen vart duktiga, lite smÄgrejer hÀr och dÀr men överlag sÄ har det vart en bra dag!

Morgonen började som vanligt, vi gick upp, Ät frukost och sen skjutsade jag dom till skolorna.
Precis nÀr zach (den Àldsta) ska gÄ ut ur bilen sÄ fryser hans ansikte till och han kommer pÄ att han har glömt sitt instrument som han ska ha med sig till skolan..
NEEJ tÀnker jag direkt, jag var sÄ pepp pÄ att Äka och powerwalka direkt efter jag slÀppt av dom.
Men det visade sig att han inte skulle behöva instrumentet (jag vet faktiskt inte exakt vad det Àr för instrument, dÀrflr jag skriver instrumentet, bra koll man har..) för ens vid 11 tiden sÄ jag Äkte och powerwalkade, Äkte hem och hÀmtade instrumentet, Äkte och lÀmnade det, Äkte hem och kollade pÄ det nya avsnittet av Grey's Anatomy, som förövrigt vad as bra!
Sen Ät jag lunch och sen var det dags att Äka och hÀmta barnen.

Ska bli skönt att det Àr normal vecka nÀsta vecka.

IkvĂ€ll Ă€r en sĂ„n kvĂ€ll nĂ€r jag kĂ€nner att jag sĂ„ gĂ€rna skulle vilja vara hemma i sverige, Ă€ta min favorit mat (kyckling grejsimojs), kĂ€nnna peak (hunden) med fötterna (hon liggger alltid under bordet nĂ€r vi Ă€ter) Och sen skullle jag vilja göra mig iordning, typ ta bilen till emelie, dricka vin, gĂ„ ut. SÅnt myyysigt.

Men istÀllet har min fredag kantats av barnpassning (som iof inte har vart jobbig idag) och en jÀvla mensvÀrk, för dom som ville veta det, jag hölll pÄ att köra av vÀgen idag pÄ grund av det.
Och det Àr sÄ svÄrt att vara nytttig.
Jag kunde inte springa imorse för det krampade sÄ jÀvligt att jag trodde jag skulle spy.
Sen Äkte jag och köpte mentos (har blivit lite smÄtt beroende av det tror jag, mint mentooooos)

Nuuu Àr det midddag, kyyyckliiiiiing. jag Àlskar att dom Àlskar det jag Àlskar!!

Och jag har vart i USA i 27 dagar, det Àr helt sjukt hur fort tiden gÄr, och det Àr OKTOBER nÀsta vecka.. sÄ sjutk...

Och idag fick jag min ena sverige lön sÄ nu ska jag köpa ny mobiiiil


Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja det Àr inte klokt dÄ fort det gÄr!! Snart Àr du hemma igen ojojojoj...och fÄr göra det dÀr som du skriver, Àta gott med peak under bordet och Äka till nÄgon kompis mm....lustigt vÄr soptunna som alltid brukar vara överfylld var inte full den hÀr gÄngen, Peter sa, ja men vi Àr ju en mindre, men sÄÄÄ mycker sopor brukar inte du ha vÀl? Men det mÀrks nÀr man Àr en mindre. fast inte pÄ tvÀtten, vÀrsta tvÀttmonstret bor ju hemma...idag ska vi Äka till Sjöstaden, du vet, har vi tur kan det blir affÀrer pÄ gÄng, du förstÄr vad jag menar, jag kan skriva mail och berÀtta mer sen....puss puss vi saknar dig! Mims

2010-09-25 @ 10:07:38
Postat av: angelica

kan du inte lÀgga upp bilder pÄ huset bÄde utanpÄ och innuti? :P

2010-09-25 @ 14:02:30

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0