22 september 2010--19:35

Idag har vart en av de jobbigaste dagarna sen jag kom hit.
Barnen har retat varandra, vÀgrat lyssna och bara satt sig allmÀnt pÄ tvÀren till allt jag har föreslagit.
SÄ jag Àr helt slut med andra ord.

Ska snart gÄ in till dom och ha utvÀrdering av dagen.
Mindre kul nÀr man inte bara kan sÀga positiva saker om dagen, men det hör ju till.
Imorgon ska jag ut och powerwalka efter jag har slÀppt av barnen vid skolorna, gjorde ju inte det idag för min hals kÀndes konstig, och vill ju inte riskera attt bli sjuk.

Min LCC (hon jag ska höra av mig till om det Àr nÄtt problem med familjen) var hÀr och hÀlsade pÄ idag, och hon berÀttade lite om mycket.
Jag hade redan hört det mesta.
Det var om regler och lagar och sÄnt.


himmlen vid middagen.



Jag och den yngsta hade lite pysselmys idag, hon ska nÀmligen ha en magic box och lÀgga allla sina böcker i.
Resultatet :

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Det kommer sÄna dagar, tro mig jag vet :) Jag var Au Pair tidigare jag med, fast i Denver :) Ju lÀngre tiden gÄr, ju mindre blir de dÀr jobbiga dagarna, nÀr de lÀrt kÀnna dig mer :) kÀmpa pÄ!

2010-09-23 @ 05:45:25
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0