21 September 2010-- 10:06

Efter jag slÀppt av barnen Äkte jag till reservatet och powerwalkade och sen Äkte jag hem och gjorde lite yoga.
KÀnner mig sÄ sjukt dÄlig nÀr hon pÄ dvdn Àr aas vÀltrÀnad och gör grejer som Àr helt onöjliga..
Nu Àr jag helt slut, det var extremt skönt att duscha kan jag ju sÀga.

Den hÀr veckan kommer att se lita annorlunda ut för barnen slutade tidigare frÄn skolorna pga lÀrarna har möten eller nÄgot i den stilen, sÄ jag ska hÀmta upp elise och tanner vid 12 och zach direkt efter.
SÄ det blir inte sÄ mycket egentid pÄ dagarna den hÀr veckan, kÀnns ltie stressigt, men jag Àr klar med trÀningen och allt vid typ 09:30 sÄ dÄ fÄr jag fixa resten.
MÄste Äka hemifrÄn typ 11:30 för att komma nÄgorlunda lÄngt fram i bilkön (den man stÄr i nÀr man ska hÀmta upp barnen) F>ör sen Àr det lite brÄttom att hÀmta upp zach, annnars fÄr han vÀnta.

NU tÀnkte jag lÀgga in lite bilder frÄn helgen.

Mamma, palle eller sarah, visa bilden för ville!! haha


Köpte en liten söt. kanske svÄrt att se hur liten den Àr..


Tanners fotbollsmatch i lördags


Festivalen i lördags


Bilder frÄn i söndags


Vi var inne en snabbis i en as stor chokladbutik



SÅ typiskt


Vi Äkte spÄrvagn, inte sÄn dÀr rolig öppen utan en stÀngd variant..






Vi försökte hitta rÀtt


Nuu Àr jag sÄ trött pÄ min sega dator, det tog typ 20 min att ladda upp alla bilder..
Men alex sa att han ska fixa virusskydd pÄ min dator, kan ju underlÀtta en heeel del.


Kommentarer
Postat av: pappa

va fasen e reservatet för nÄgot.sÀtt gÀrna in bilder pÄ familjen/pappa

2010-09-21 @ 20:01:03
Postat av: Vivi

Hahaha ja kul bilder! Kram kram Mims

2010-09-22 @ 08:40:27

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0