20 September 2010--19:50

I lördags var jag och kollade pÄ tanners fotbollsmatch och sen gick jag och denise och kollade runt pÄ festivalen som var.
Det fanns hur mycket grejer som helst, mycket fint men inget man ville ha.
Sen pÄ söndagen var det möte inne i san francisco för alla au pairer i hela san francisco omrÄdet, vi var gaaanska mÄnga!
Och idag lÀmnade jag av barnen pÄ skolan och sen Äkte jag och powerwalkade, det var as skönt.
Sen Äkte jag hem och tog mig an tvÀttberget som byggts pÄ undet helgen.
Jag hann Àven med att sola och ta en powernap innan det var dags att hÀmta barnen.
Eller jag hÀmtade bara ett av barnen för dom andra tvÄ var pÄ playdate sÄ denise hÀmtade dom pÄ vÀgen hem.

Jaa..det hÀr med bilder..
Jag gör det i nÀsta inlÀgg för nu Àr det en försenad middag som jag prioriterar!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ja det blir en del tvÀtt....vad kul att trÀffa andra aurpairisar! Hoppas alla har fÄtt bra familjer! Kramis Mims, hÄller pÄ och mÄlar, ska ut med Puken nu och sen Äka och köpa lampa för man ser ingenting fast det Àr pÄ dagen, mÄste ha en arbetslampa, sen ska jag fortsÀtta med mÄlningen, ska ta bilder, jag tror du fÄr vÄrt lilla söta kontor till rum, Sarah ska slÀnga lite grejer och möbler och sÄ ska vi göra om i hennes rum. Men det kommer att bli sÄÄÄ bra och fint! Kramis MIms

2010-09-21 @ 08:14:21
Postat av: Vivi

(ja det Àr morgon nu men det Àr sÄ mörkt idag)

2010-09-21 @ 08:14:58

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0