16 September 2010--18:41

Idag har det vart en bra dag, barnen var rena Ànglarna imorse, jag började nÀstan undra vad dom behövde mig till, dom fixade iprincip allt sjÀlva.
Efter jag slÀppte av dom sÄ Äkte jag till en affÀr för jag var ju tvungen att köpa en pincett!
NÀr jag var klar hade jag packat pÄ mig pincett, schampoo, balsam, duschtvÄl, tandkrÀm, bomullstussar och tandblekning.
Det blev inte precis gratis..
FÄr nÀstan Ängest nÀr jag tÀnker pÄ hur mycekt jag har spenderat de senaste tvÄ dagarna (eller egentligen inte, men jag vet att jag förmodligen borde ha det)

Nu Àr familjen ivÀg och Àter middag med en annan familj, sÄ jag Àr omgiven av lugn och ro.
Nu tÀnkte jag gÄ och fixa nÄgot att Àta och sen kolla pÄ tv.

Och snart fr jag min lön ocksÄ (min sverigelön alltsÄ, lönen hÀr fÄr jag ju varje vecka)
dÄ ska jag köpa en ny mobil, jag kan bara inte bestÀmma mig..

Kommentarer
Postat av: SARAH

2010-09-17 @ 19:00:47
Postat av: SARAH

IPHONE 4 ! :D puss sis

2010-09-17 @ 19:01:31

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0