14 September 2010-- 21:02

Jag Àr helt slut i hela kroppen.
Jag powerwalkade i en timme idag sÄ vill inte ens tÀnka pÄ hur jag kommer kÀnna mig imorgon.
Är ju inte precis van vid att röra pĂ„ flĂ€sket.
Men det var vÀldigt skönt faktiskt, sarah var gullig och laddade ner lite ny musik och skickade till mig ocksÄ.
SÄ idag var första gÄngen jag invigde den nya lilla mp3 grejsimojsen jag köpte nÀr vi var i den stora elektonik butiken. (den heter nÄtt med fries)
Imorgon ska jag, efter jag har droppat av barnen, Äka och handla mat för första gÄngen.
Ska Äka till safeway och efter det sÄ tÀnkte jag svÀnga förbi en skobutik, jag behöver trÀningsskor.
Jag gick i mina vanliga skor idag sÄ mina fötter ömmar plus att jag har fÄtt vattenblÄsor! (heter det sÄ eller sÀger man bara blÄsor? Àr det samma sak?)
SÄ jag hoppas att jag hittar nÄgra bra skooor.
Sen mÄste jag aktivera mitt amerikanska bankomatkort.
Eller det gör jag förmodligen innan, kan ju underlÀtta betalningen nÄgot..
Nu ska jag tycka synd om mina fötter och sen kolla pÄ CSI.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0