14 September 2010--09:05

Kom hem för ett tag sen, var och slÀppte av barnen vid deras skolor.
Det gick bra idag ocksÄ, dom Àr hur bra och hjÀlpsamma som helst pÄ mornarna vilket jag Àr sjukt tacksam över för jag Àr ju inte precis vÀrldens morgonpiggaste mÀnniska.

TÀnkte berÀtta hur en vanlig dag typ ser ut.

06:30- Jag gÄr upp
06:34- Jag gÄr och smÄvÀcker barnen
06:35- Jag gÄr och tar fram skÄlar, skedar, mjölk och flingor
06:37- Jag gÄr och vÀcker barnen pÄ riktigt om det Àr nÄgon som fortfarande sover.
06:40- Vi Àter
06:55- HjÀlper dom att hitta klÀder eller om det Àr nÄgot annat som Àr borta
Sen hjÀlper jag den yngsta borsta hÄret och ta pÄ sunscreen.
Killarna klarar det mesta sjÀlva.
Sen Àr vi typ helt klara 07:10 och dÄ brukar dom leka eller nÄgot för vi behöver inte Äka för ens 07:30.
SÄ imorgon ska jag vÀcka dem lite senare eftersom dom Àr sÄ snabba.
07:40- slÀpper av tanner och elise vid deras skola
07:58- SlÀnner av zach vid hans skola
08:15- hemma igen

Sen Àr jag ledig till 02:05, dÄ Äker jagoch hÀmtar upp elise och tanner och sen Äker vi och hÀmtar upp zach.
Sen nÀr vi komemr hem Àter dom nÄgot snack sen gör dom sina lÀxor och sen komemr förÀldrarna iprincip hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är det kul? som du har tĂ€nkt dig liksom? kram du kan maila pĂ„ min mail (mims)

2010-09-14 @ 23:27:21

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0