11 September 2010--20:42

Det har vart extra fullt upp de senaste tvÄ dagarna.
IgÄr var nÄgra vÀnner till familjen hÀr och vi hade avskedsmiddag för sandra som Äkte hem idag.
Och idag sÄ har alla barnen haft matcher, jag var och kollade pÄ elises (den yngsta) hon var den Ànda som gjorde mÄl sÄ det var kul att jag kolllade pÄ just hennes, dom Àr sÄ söta nÀr dom springer runt och ibland stÄr bÄda lagen mitt i en klumo och sparkar efter bollen. HOn spelar fotboll btw.
Sen Äkte vi hem och Ät en sen lunch och sen Äkte dom andra ivÀg och handlade och kollade pÄ zachs match (den Àldsta) Och jag passade pÄ att sola ett litet tag.

Sen har jag Àven flyttat in i rummet nu, jag har hÀnt in alla klÀder i min garderob som Àr sÄ stor att man kan se alla klÀder och inte behöver leta ihjÀl sig efter nÄtt som ligger lÀngst ner, för nu Àr alllt upphÀngt!

Sen Ă„t vi en as god middag, kalkonbugrare med majskolvar och avokado.
Sjukt gooott.

Imorgon ska jag bara ta det lugnt, denise (mamman) sa att jag kunde ta bilen och Äka vart jag ville, det kÀnns sÄ konstigt att jag ska köra helt sjÀlv utan att ha sandra brevid mig att frÄga om vÀgen nÀr jag blir osÀker, Som tur Àr sÄ finns det en gps i bilen!

Har förövrigt fÄtt en mobil som jag inte alls förstÄr mig pÄ, en LG sÄ med andra ord Àr den inte sÄ logisk, men den Àr vÀldigt söt i alla fall.

Och det finns inga nya bilder att lÀgga upp för jag har glömt kameran varje gÄng det har vart nÄtt.

Och mamam, jag sÄg din kommentar, jag ska skicka bilder, tÀnkte lÀgga upp nÄgra i bloggen ocksÄ, har bara inte hunnit ta nÄgra Àn.

puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0