10 September 2010--09:34

Sitter och kollar pÄ nyheterna, det har vart en gasexplosion i san francisco, eller rÀttare sagt san bruno. LÀskigt.
Imorgon Äker sandra hem, vilket kommer bli bÄde trÄkigt och kul. TrÄkigt att hon Äker, kul att jag fÄr flytta in i rummet.
Idag ska vi Äka och handla mat och fixa massa grejer och sen ska vi hÀmta sushi till lunch.
IkvÀll kommer nÄgra vÀnner till familjen över pÄ middag.
Och imorgon Àr det full rulle, sandra ska till flygplatsen och barnen har matcher alliphoppa om jag inte har missförstÄtt det.

Jag tÀnkte lÀgga in lite bilder men jag har ingen aningn om vart jag har gjort av kameran.
Ska leta reda špÄ den under dagen.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, usch vad otÀckt med gasexplosionen! Tur att det inte var nÀra er dÄ! Usch usch blev lite orolig nÀr jag lÀste morgontidningen nu sÄ jag sprang upp och tittade i bloggen, ville inte smsa för klockan Àr vÀl natt hos dig. Det blir sÀkert tomt nÀr Sandra Äker, lÀngtar hon hem eller tycker hon att det ska bli trÄkigt? Kram frÄn mims

2010-09-11 @ 09:24:21

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0