1 September 2010--06:29

Idag vaknade jag hur tidigt som helst av mig sjÀlv, jag lÄg och försökte somna om ett tag men gav sen upp och kollade dÄ pÄ klockan och den var 05:30!!
Det Àr helt sjukt.
Iof sÄ gÄr jag och lÀgger mig senast 22 men ÀndÄ.
Det Àr sjukt tidigt.
Men det Àr sÄ jÀvla varmt i vÄrt rum att man knappt kan andas.
Vi har en flÀkt som bara blÄser runt dammet.
Men det ska tydligen bli kallare och pÄ fredag sÄ kommer det komma en orkan över new york.
Men vi skulle inte oroa oss, den skulle inte komma till skolan..
Dom fick det att lÄta som om det vore en mÀnniska eller nÄtt.
Nu sitter jag och Julia och vÀntar pÄ att klockan ska bli 7 sÄ vi kan gÄ och Àta frukost.

TÀnkte att ni kunde fÄ en bild pÄ toalettterna hÀr pÄ skolan :)

mysigt vÀrre.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hahaha ja dÀr blir man inte sittande sÄ lÀnge ialla fall....kram Mims

2010-09-01 @ 15:54:16
Postat av: Pallisch..

Nice..ser ut som sista minuten i grekland..fast det kan ju Angelikka mer om Àn jag..../Pa

2010-09-01 @ 21:35:29

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0