9 Oktober 2010--14:45

GĂ„rdagen var mysig.
Tog det lugnt pÄ dagen och sen Äkte jag och hÀmtade barnen.
Sen Ät dom mellis och sen var det fotbollstrÀning för tanners del.
Jag och Elise Äkte med och tittade pÄ.
Eller hon spelade DS rÀttare sagt.
Dom hade nÄgon övning dÀr dom skulle springa och sen skulle en annan kasta bollen framför den andres fötter och sen som sprang skulle sÀga den andres namn, det roliga var att tydligen sÄ kan dom inte varandras namn sÄ alla ropade fel namn.
Dom har ÀndÄ trÀnat tillsammans sÄ pass lÀnge att dom borde veta varandras namn.
Sen var Elise jÀtte gullig sÄ det var mysigt.
NÀr vi skulle gÄ ner för en liten backe sa jag att hon kunde hÄlla min hand eftersom hon inte hade sÄ bra skor pÄ sig (trÀskor) dÄ sa hon nej men tog min hand ÀndÄ och sa: jag vill hÄlla din hand för att jag Àlskar dig.
Fast hon sa det pÄ engelska sÄklart.
SÄnna stunder vÀger upp för alla stunder nÀr ingenting passar vad man Àn gör!
Sen körde jag alex Audi TT vilket gjorde mig nervös eftersom det inte Àr automat och jag Àr sÄ van att bara köra det, sÄ nu behövde jag börja vÀxla och hÄlla pÄ as jobbigt!
Ska lÀttt köpa automat bil nÀr det blir dags att köpa bil.

Sen Äkte vi hem och efter ett tag kom alex hem som vart och hÀmtat zach frÄn hans trÀning och sen blev det middag.
Kalkon med Macaroni&Cheese.
MHM tÀnkte jag men det smakade faktiskt helt ok, med ketchup sÄklart mendet kommer absolut inte vara nÄgot jag vÀljer att göra sjÀlv.
Sen helt plötsligt frÄgar Elise: SÄÄÄ hur kommer bebisar till?
Jag höll pÄ att fÄ ettt skrattanfall.
BĂ„de jag och alex blev lagom chockade.
Sen kom hon med sin egen gissning att det mÄste ha varit storken!!

Sen kollade vi pÄ Baseball men vid 22 tiden kÀndes det som att nÄgon hÀllt en pÄsa grus i mina ögon sÄ jag gav upp.

Och idag har jag vart och trÀnat pÄ gymmet för första gÄngen.
Jag höll pÄ att spy vid ett tillfÀlle och nu kÀnns hela min kropp som spagetti.
Ska bli kul att se hur det kÀnns imorogn.

 
Tanners fotbollstrÀning


Kommentarer
Postat av: Linda Thorsell

hej Sofie!

TÀnkte bara sÀga hej och vad kul att du verkat trivas dÀr borta=) kul att du skriver sÄ att man kan följa dig. Du mÄste testa hot yoga nÀr du Àr i yogans hemstad, San Fransico, det Àr en yoga form dÀr man trÀnar i 40 graders vÀrme, det Àr jÀttehÀftigt!=) stor kram pÄ dig

2010-10-09 @ 23:49:45
Postat av: Vivi

Hej hej, jag har ju inte hunnit med och lÀsa hÀr! Oj vilken panik med bilen dÀr pÄ morgonen....jaja skönt att det löste sig, tÀnk vad du lÀr dig saker hela tiden! Jag Àlskar nÀr du fÄr dom dÀr rastlösa stunderna sÄ kylskÄpet rensas och tvÀttkorgarna töms...dom mÄste vara glada din familj dÀr borta nÀr det hÀnder! Vih ar haft sÄ himla mycket att göra dom senaste tvÄ veckorna, förstÄr inte men idag blir det lite lugnare (stÀdning, tvÀtt mm) vi har inte hunnit med, och jag har ju inte Soff hÀr som rycker in....sÄ roligt med gymmet, vad du kommer att bli vÀltrÀnad som du PW och trÀnar och grejar....kram kram pÄ dig frÄn mims

2010-10-10 @ 09:32:36

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0