7 Oktober 2010--19:01

Dagen började inte precis bra..
Vi kommer ut till bilen och nÀr alla har satt sig sÄ inser jag att bilen inte startar.
Jag ringer Denise och sÀger att det inte ens funkar att vrida om nyckeln!
Alex ringer upp mig och s'ger att det förmodligen Àr batteriet.
JAAAHAAAAAAA tÀnker jag.
Dom kommer komma försent till skolan..
Dom tyckte att vi kunde cykla.
Vilket iprincip skulle vart omöjligt för den Àldsta eftersom det tar 20 min med bil dit, han skulle bli sÄ sjukt försenad isÄfall.
SÄ jag gÄr ner till grannen och undrar om han kan hjÀlpa mig sÀtta igÄng batteriet.
NÀr vi har försökt fÄ igÄng bilen ett tag utan försök börjar jag bli lite orolig.
Sen sÀtter jag mig i bilen och ruckar lite pÄ rattten samtidigt som jag vrider om nyckeln och bilen sÀtter igÄng.
Efter 25 min!
SÄ alex tror att jag förmodligen har lyckats komma Är hjul+ratt lÄser pÄ nÄgot sÀtt eftersom det nte ens gick att vrida om nyckeln...
SĂ„ det var ju lagom pinsamt.

Efter jag droppade av barnen (tvÄ av dom kom försent eftersom dom börjar skolan 07:45 men den Àldsta kom i tid eftersom han börjar 8:30) sÄ Äkte jag och handlade middag och lite andra grejer som behövdes.

Sen nÀr jag kom hem sÄ var jag rastlös sÄ jag började storstÀda mitt rum.
Dammade, dammsög, skurade och bytte sÀngklÀder.

Sen tvÀttade jag och tortumlade tvpÄ maskiner och sen bytte jag sÀngklÀder i elises sÀng.

Och sen skulle jag gÄ och fixa lite lunch och dÄ upptÀckte jag att kylskÄpet var lite halvgrisigt sÄ jag började stÀda ut det och slÀngde det som var gammalt och sÄnt.

Sen vek jag tvÀtten och sen satte jag mig och Ät lunch och kollade pÄ CSI Miami.

Sen blev det en powernap innan jag hÀmtade upp barnen.

Har Àven vart och fixat gumkort idag sÄ tÀnkte dra dit imorgon och göra lite nytta.
Hur frÀscht gym som helst!

Ska ta bilder.

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0