6 Oktober 2010--18:02

Nu sitter jag och vÀntar pÄ att jag ska kunna göra fÀrdigt middagen.
Denise Àr och hÀmtar tvÄ av barnen pÄ deras fotbollstrÀningar och jag har vart hemma och förberett middagen sÄ mycket jag kan.

Den hÀr veckan har vart lite annorlunda för bÄde alex och denise har vart pÄ olika möten pÄ kvÀllarna sÄ jag har planerat middagarna typ.
Och idag fick barnen vÀlja.
Det blev Macaroni&Cheese, jag kan inte förstÄ hur dom kan tycka det Àr gott.
Inte för att jag har smakat men ÀndÄ.
Förmodligen lika bra att jag lÄter bli, skulle vÀl Àlska det.

Och till mig och denise ska jag göra en kycklngsallad med majs, tomater och avokado.
Men jag mÄste vÀnta för om jag fixar alllt nu sÄ kommer deras M&C hinna bli kallt och salladen hinna bli vissen..typ.

Pratade med mamma och ville i telefon idag.
Ville framförde vad han önskade sig i julklapp och mamma pratade lite om mitt rum dÀr hemma, dom har bytt rum, tagit mitt gamla ditt kontor sÄ nÀr jag kommer hem sÄ kommer jag bo pÄ övervÄningen tills jag hitttar nÄgot eget..
Sen skickade hon bilder ocksÄ, det sÄg jÀtte gulligt ut.

Idag frÄgade jag Zach om Mac datorer Àr bra, jag har ju min Packard Bell men det kÀnns lite som att den sjunger pÄ sista versen..
Eller det har förmodligen att göra med att den Àr bombad med virus men jag har börjat trötttna lite pÄ den..
I allafall sÄ sÀger Zach att mac datorer Àr as bra och berÀttar lite om dom (han vet vÀldigt mycket för att var 10 mÄste jag sÀga) Sen nÀr jag sÀger att jag inte riktigt vet hur jag ska göra avslutar han med : Hm jaa jag tror ÀndÄ att du kommer ha en sÄn i slutet av Äret, för dom Àr vÀÀÀldigt bra.
LÀt sÄklart gulligare pÄ engelska, som allt annat..



Lite bilder frÄn helgen

Vi Äkte till Powells i lördags för att alla barnen hade fÄtt 10 stickers var (dom fÄr ett för varje dag dom uppför sig bra)


Inne pÄ Powells
 

Sushin vi Ă„t i helgen (tror jag det var)



Sen pÄ söndagen var det nÄgot festival liknande pÄ tanners och elises skola
   

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0