28 Oktober 2010--18:23

Vi kan vÀl konstatera att det inte riktigt har vart min dag idag.
Imorse var den Àldsta pÄ vÀldigt dÄligt humör och han lyckades smitta mig med det sÄ efter att jag hade slÀppt av alla sÄ kÀnde jag mig lite smÄirriterad pÄ det mesta.
Och sÄklart sÄ Àr det massa idioter som slÀnger sig in framför mig i min fil nÀr jag kör..
Sen började jag irritera mig pÄ att jag inte kunde ka och trÀna eftersom min hals fortfarande svider och Àr lite svullen...
Men funderar pÄ att göra det imroogn oavsett för jag saknar det faktistk.
Det trodde jag aldrig att jag skulle sÀga.
Sen ringde jag hem och pratade lite med mamma, palle, sarah och ville sÄ dÄ blev jag pÄ bÀttre humör.
Sen tog jag en liten powernap och vaknade pÄ strÄÄÄÄlande humör.
Ne, men nÀstan.
Sen fixade jag lite lunch och kolllade pÄ massa serier.
Sen Äkte jag och hÀmtade barnen.

Sen för ett tag den kom denise hem och frÄgade om dom hade Àtit.
Jaa, snack svarar jag.
Ingen pizza? frÄgar hon.
Och dÄ slÄr det mig att dom ska ju ivÀg pÄ bokgrej pÄ skolan nu ikvÀll sÄ jag skulle ha köpt pizza och gett dom innan.
Jag blir sÄklart asirriterad pÄ mig sjÀlv för att jag glömde bort det.
Denise sa att det var lugnt men jag Àr fortfarande irriterad pÄ mig sjÀlv.
Men jag fixade lite tortellini till dom istÀllet.

Nu ska jag slappa och ikvÀll ska jag antingen hitta pÄ nÄtt med pia eller ghaza.

Sen kommer jag pÄ att jag har glömt att tagit in grönsakerna som levereras varje torsdag..

Jag börjar undra om det Àr nÄgot annat jag har glömt ocksÄ..
LÀr vÀl visa sig.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Oj dÄ....men dÄ kanske du kommer ihÄg desto mer nÀsta dag dÄ....ha det sÄ bra!! Firar ni Halloweeeeeen nu?

2010-10-29 @ 14:16:52

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0