27 Oktober 2010--14:03

Det har vart kallt idag sÄ jag har gÄtt och huttrat hela dagen.
Har haft pÄ mig hur mycket klÀder som helst kÀnns det som.
Men jag försöker tÀnka att ni har haft snö hemmai sverige, sÄ jag blir lite varmare av det i alla fall.
Idag har jag Äkte och handlat, virrat runt och letat efter en adress. (Jag hade gps men lyckades ndÄ virra till det)
Sen Äkte jag hem och kollade pÄ ett avsnitt av NCIS:LA och Ät lunch.
Jag har Àven hunnit med att stÀda upp lite i mitt rum och fixat lite grejer.
Nu ska jag Äka och hÀmta barnen och ikvÀll funderar jag pÄ om jag ska försöka fÄ med mig nÄgon ut och dricka kaffe eller nÄtt.
Jag dricker ju inte kaffe men skulle vara ganska praktiskt att lÀra sig det nu nÀr det börjar bli kallt.



BerÀttade jag föresten att jag köpte "lite" nagellack förra veckan? :)



Nuu Äste jag Äka och hÀmta barnen tjingeling


Kommentarer
Postat av: Erika

Och du kallade mig sjuk nÀr jag shoppade!!

Shit vad mÄnga!? Vad hÀnde? Var det rea lr nÄtt?! hahaha

2010-10-28 @ 01:09:09

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0