26 Oktober 2010--17:31

Imorse var det kallt som fan.
8 grader!
Vantar och uggs Äkte pÄ.
Efter att jag skjutsat barnen till skolorna sÄ Äker jag hem och kollar pÄ ett avsnitt av medium och ett avsnitt av CSI Miami.
Sen Àr jag sÄ trött att jag gÄr och lÀgger mig och sover och jag sover till 11 tiden dÄ jag ringde hem till sverige en snabbis och sen somnade jag om och vaknade klockan 1.
SlÀngde i mig lite lunch och sen Äkte jag och handlade och sen hÀmtade jag upp barnen.
Nu ligger jag i sÀngen och ska ta en powernap för jag Àr helt slut.
Min hals kÀnns cp ocksÄ.
Orkar inte bli sjuk..


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej!

LÄter som en skön dag fast du har ont i halsen, lite honungste kanske? Krya pÄ dig nu! Stor kram Mims

2010-10-27 @ 08:30:31

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0