25 Oktober 2010--09:52

Imorse var jag extremt effektiv mÄste jag sÀga.
Gick upp 06:35 och vÀckte barnen, vilket var lÀttare sagt Àn gjort.
Elise och Tanner var jÀtte trötta och ville verkligen inte gÄ upp.
Elise fick jag knappt först liv i, jag fick sÀtta henne i mitt knÀ och börja prata med henne för att hon tillslut skulle vakna upp, tyckte sÄ synd om dom.
Hade verkligen velat kunna sÀga, jag bara skoja, ni kan sova 2 timmmar till.
Men dom Àr ju sÄ duktiga sÄ dom gick upp ÀndÄ och var pÄ bra humör.
Sen nÀr vi ska Äka sÄ upptÀcker Elise att jag har pyjamas pÄ mig och dÄ utbrister hon: But soofieee, do you know that you have your pyjamas on you? We are leaving now! Hon sa det i ett sÄnt roligt tonfall.

I alla fall, under tiden dom bytte om och borstade tÀnderna och sÄnt sÄ slÀngde jag in massa tvÀtt i tvÀttmaskinen och jag hann Àven plocka ur diskmaskinen.
Sen nÀr jag kom hem sÄ slÀngde jag in tvÀtten i torktummlaren och nu ligger jag hÀr och Àr typ fÀrdig mer allt jag mÄste fixa idag.
Ska ta och stÀda mitt rum opch sen ska jag ta kort pÄ min garderob sÄ min syster fÄr se den!



IgÄr pÄ Cheesecake Factory

Kommentarer
Postat av: Vivi

Cheesecake factory! Har du sett nÄgot Sunfactory dÄ?

Vad du har jobbat pÄ dÄ! Fin bild pÄ dig och Erika?

Kram frÄn Mims

2010-10-25 @ 20:51:01

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0