24 Oktober 2010--08:36

Vaknade nyss av att jag var kissnödig.
Hatar nÀr man vaknar av det.
Ögonen gick knappt att öppna men jag hade inget val.
Och sen gick det sÄklart inte att somna om..
Men jag Àr pÄ bra humör i alla fall, alltid nÄgot.
De senaste dagarna har jag vart pÄ Àckligt bra humör, vet inte vart ifrÄn det kommer.
Om man tÀnker pÄ vÀdret sÄ borde det ju vara tvÀrsom (jaa jag vet att det heter tvÀrtom men jag har alltid sagt tvÀrsom)

Humöret kanske beror pÄ alll shoppping, det skulle inte förvÄna mig.
Nu river det i magen av hunger sÄ jag tÀnkte gÄ upp och Àta en rostad macka med philadelphia (istÀllet för smör)
och en kalkonskiva och sen avokado pÄ!
Och sjÀlvklart nÄgra jordgubbar pÄ sidan.
KÀnns ganska bra att jag kan Àta jordgubbar i oktober.

Sen ska jag ringa min Àlskade syster som var för upptagen med att kolla pÄ tv igÄr nÀr jag ringde....



Mysigt.


Och nu blev jag Ànnu lyckligare för jag sÄg att jag hade mer pengar pÄ kortet sÄ idag blir det lite shopping innan bion!!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0