21 Oktober 2010--12:18

Imorse nÀr jag vaknade sÄ blev jag irriterad direkt, min hals var vÀrre Àn igÄr, sÄ att Äka till gymmet efter att jag droppat av ungarna var en omöjlighet..
SÄ jag skiter i att byta om och skjutsar dom i pyjamas igen (vÀldigt mysig variant jag har faktiskt)
Sen Äkte jag hem och bytte om för att sedan skjutsa erika till tÄget och sedan Äka och handla flingor, jordgubbar och lite sÄnt.
Sen Äkte jag hem och kollade pÄ NCIS LA och bara slappade.

Funderar pÄ att försöka göra nÄgot vettigt av den hÀr dagen men kÀnns som att det börjar bli lite sent, snart dags att hÀmta barnen.

Har förövrigt försökt ringa hem hela dagen mamma, bara sÄ du vet. Inte vart nÄgon som svarat.
PUSS





förrgÄr

Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej!

Vad konstigt med telefonen, hörde du att jag svarade en gÄng? Jag hörde dig men sen bröts det. Vi kom precis innanför dörren för vi var ute och Ät i 2,5 timme....du mÄste ha ringt dÄ, för under dagen var jag hemma! Krya pÄ dig, kram kram Mims

2010-10-22 @ 09:44:15
Postat av: Ida

Uppdatera Àlskliiiing! Det Àr sÄ kul att lÀsa vad du har för dig <3

2010-10-23 @ 15:44:59
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0