20 Oktober 2010--09:09

IgÄr slÀppte jag av barnen och sen Äkte jag hem och kollade lite tv med erika och sen Äkte vi ivÀg till en affÀr hÀr i lafayette för hon skulle kolla pÄ uggs.
Sen Äkte vi til Cow's och köpte med oss mat.
Sen la vi oss vid poolen och solade.
Det var 27 grader igÄr, inte precis den vÀrmen ni har i sverige har ag hört.
Sen Äkte jag och hÀmtade barnen.
Elise hade en playdate med en tjej i sin klass.
Sen nÀr alex kom hem sÄ Äkte jag och Erika och shoppade.
Jag tÀnkte att jag skulle hÄlla mig lugn, det tÀnkte hon ocksÄ.
Jag kom hem med tre vÀskor, en plÄnbok, en sjal och en halsduk och hon kom hem med tre vÀskor, tre par skor, tvÄ plÄnböcker och strumpor.
SÄ vi blev ju lite fattigare igÄr sÄ att sÀga.
Idag ska jag fÀrga mitt hÄr och sen ska jag stÀda ur min garderob lite.
Den har börjat bli vÀldigt ful sÄ jag mÄste organisera om lite.
Jag vill inte tÀnka pÄ hur mycket jag har shoppat sen erika kom hit.
HOn har dÄligt inflytande pÄ mig! hah

Idag Äkte jag och lÀmnade av barnen vid skolorna som vanligt och Elise var sÄ gullig.
Jag har lÀrt henne sÀga big hug pÄ svenska, alltsÄ Stor kram sÄ imorse sa jag: can i get a hug? dÄ gav hon mig en liten fjutt kram sen sa hon: you have to say it in swedish!
Och nÀr jag sa Can i get a stooooor kram sÄ gav hon mig vÀrldens bamse kram och sen hoppade hon ur bilen sen sÄ sprang hon tillbaks och sa: nooo i wanna give you a kiss. How do you say kiss in sweden?
Puss.
Okay so today when you pick me up from school you know what to ask me :D

SÄÄÄ söt.

Dom senaste dagarna har jag Äkt och lÀmnat av barnen i pyjamas eftersom det har kÀnts onödigt att byta om eftersom jag Àr halv sjuk och ÀnsÄ inte kan Äka och trÀna.
As mysigt.

Erika föreslog att vi skulle Äka och shoppa idag om det var dÄligt vÀder och vi inte kunde sola.
Jag hade tydligen kollat pĚhenne som om hon vore dum i huvudet.
Min ekonomi mÄr inte sÄ bra.
Jag börjar snart nÀrma mig ett fem siffrigt nummer..
NÀrÄ, men nÀÀstan.

Nuu ska jag stÀda ur min garderob.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Vivi

Oj dÄ shopping, vÀskor? nu vet jag en hÀr hemma som blir avis inte jag för jag har min snobbenvÀska men din syster...fast hon har ju redan en massa vÀskor hon med....

Hoppas du kryar pÄ dig! Kram kram

2010-10-20 @ 19:33:39

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0