17 Oktober 2010--18:11

Har haft fullt upp de senaste dagarna sÄ har inte haft en tanke pÄ att blogga.
Den gamla aupairen anlÀnde i torsdags och i fredags var vi och shoppade och jag blev extremt mycket fattigare.
Köpte massa roliga grejer.
Och igÄr trÀnade jag och sen visade erika mig en utsiktsplats fast man kunde inte se nÄgot för det var sÄ mycket dimma sÄ vi ska tillbaks dit en annan gÄng för man kan tydligen se hur lÄngt somhelst.
Sen började jag erika och alex kolla pÄ Remember Me.
Erika somnade efter ett tag men jag och alex kollade klart pÄ den.
Den var sjukt sorlig elelr vad man ska sÀga, jag grÀt som fan.
Och idag har det vart au pair möte i walnut creek.
TrÀffade massa auparier och efter det gick jag och nÄgra av dom andra och shoppade.
SÄ jag blev Ànnu fattigare...
Och i veckan ska jag och erika till ikea och sen till ett annat shopping mall..
SĂ„ jag kommer vĂ€l bli ÄNNU fattigare, om det Ă€r möjligt.
Nu sitter jag och vÀntar pÄ att maten ska bli klar, jag Àr vrÄÄÄl hungrig.
Sen ska jag och erika Äka till Yoghurt Shack, hon har inte vart dÀr Àn.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0