13 Oktober 2010--17:49

Dagen har gÄtt fort.
Droppade av barnen, Äkte till gymmet, hem, duscha, göra smoothie, tvÀtta, Äka ivÀg och handla mat, hem, vika tvÀtt, Àta lunch, kolla pÄ medium, Äka och hÀmta det Àldsta barnet för dom andra tvÄ skulle till lÀkaren pÄ rutinkontroll.
SĂ„ har min dag i stora drag sett ut.
Sen var jag Àven och köpte papper och kuvert sÄ jag kan skriva brev.
Vilket jag inte vet hur lÀngesen det var jag gjorde, kramp i armen resulterade det i.
Sen har min mage hÄllt pÄ och krÄnglat.
Krampar och jaa jag vet inte vad.
Den vill inte lÄta mig Äka ivÀg pÄ ett trÀningspass vid 7..
Men jag vill sÄ vi fÄr se hur det slutar..
Jag klippte mig idag förresten!
Det glömde jag skriva dÀr uppe.
Jag var asnervös, jag kom pÄ mig sjÀlv med att sitta och soÀnna axlarna men sen gav jag upp och slappnade av.
Frisörskan tyckte att jag skulle klippa hÄret till axlarna.
Hehe neeee knappast.
Hon klippte typ lite mer Àn en decimeter.
Vilket var vÀlbehövligt.
Spelade ingen roll hur mycket jag försökte sÀtta upp det i en knut, det var för lÄngt.
SÄ nu Àr jag befriad frÄn det..
Ska försöka se till att bli befriad frÄn mankrampen ocksÄ, dock inte lika lÀtt, inte nÄtt man kan klippppa bort.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0