12 Oktober 2010--10:17

Droppade av barnen vid skolorna och Äkte sen till gymmet, var vÀldigt trött imorse sÄ det bar emot en hel del men jag vaknade uppp efter ett tag pÄ trampmaskinen!
Nu ligger jag i sÀngen och tÀnker kolllar pÄ gossip girl och sen ta en powernap
KĂ€nner mig helt slut i kroppen.
Jaa, det hÀnder inte sÀrskilt mycket just nu.
PÄ torsdag kommer deras gamla au pair och hÀlsar pÄ, inte sandra som precis Äkte utan au pairen dom hade för 2-3 Är sedan, hon Àr ocksÄ svensk sÄ det ska bli kul :)

Nu blir det gossip girl.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ska bli jÀttekul att trÀffa dig med :)

Supergulligt av dig att erbjuda dig att hÀmta mig pÄ sfo om mitt flyg blev försenat! Tusen tack, hÄller dock tummarna att det inte ska bli det :)

2010-10-13 @ 00:35:45
Postat av: Vivi

Hej, men skönt att du tar det lugnt med, det behöver man!! HÀr har vi höst, hittade höstkantareller nÀr jag var ute med Peak pÄ morgonpromenaden, kul, alla löven pÄ kastanjen har ramlat av, lite mysigt med, men jag vill helldre ha varmt. Och sÄ börjar det bli mörkt, vid 19 har vi mörkt....vill inte...detta mörker Àr sÄ trist! Kram kram vi saknar dig! Mims

2010-10-13 @ 08:13:20
Postat av: Hermanamalie

Very impressed!

2010-12-23 @ 08:42:08
URL: http://hermanamalie.blog13.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0