11 Oktober 2010--10:54

Började gÄrdagen med att dra till gymmet.
Efter det var det bara hem, duscha och vÀnda.
Jag och en tysk au pair Äkte in till san francisco och kollade pÄ en flyguppvisning typ.
The marines eller nÄtt, jag har inte sÀrskilt stor koll, men coolt var det i alla fall.
Sen mötte jag upp alex och grabbarna som hade haft fotbollsmatch.
Sen var det sÄ sjukt mycket folk överallt och trafik och jag vet inte vad sÄ vi var hemma runt 19 tiden och dÄ var jag helt slut.

Idag Àr det Columbus Day vilket innebÀr att Denise var ledig sÄ hon tog Elise och Tanner till skolan och jag tog Zach.
KÀndes lite konstigt att inte Äka hemifrÄn förens vid 8.
Sen Ă„kte jag och tankade och sen Ă„kte jag till gymmet.
Cycklade i 50 minuter.
Tiden gÄr sÄ fort för dom har ju tv apparater pÄ varje maskin.

Sen Äkte jag hem, duschade och slÀnge in tvÀtt i maskinen och nu ligger jag hÀr, mina ben Àr som spagetti kan jag sÀga!

Bilder orkar jag inte lÀgga in sÄ det gör jag en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0