9 November 2010--13:24

Imorse skjutsade jag barnen till skolan.
Allt gled pÄ smidigt som vanligt förutom att Tanner hade en dÄlig morgon.
Han gjorde sin gröt fel.
Sist var det jag som gjorde den fel sÄ efter det sÄ bestÀmde vi att han fÄr göra den sjÀlv sÄ det blir rÀtt.
Men imorse blev det fel ÀndÄ och han började grÄta.
Efter ett tag lugnade han ner sig och morgonen kunde fortsÀtta.


Är vĂ€ldigt glad över att dom Ă€r sĂ„ duktiga pĂ„ morgonen.
Dom har lite dÄligt mornar dÄ och dÄ men överlag sÄ Àr det as enkelt pÄ mornarna.
Vet inte hur jag skulle klara om vajre morgon var hemsk.


Sen efter jag hade slÀppt av dom vid skolorna sÄ Äkte jag hem.
Det var sÄ kallt sÄ jag kröp ner i sÀngen ett tag igen, mysigt.


Sen gick jag upp och bakade.
Sandra, den gamla aupairen kommenterade mitt förra inlÀgg och berÀttade att mjölet stÄr framme pÄ bÀnken.
Jag blev sÄ irriterad pÄ mig sjÀlv för jag har ju sett mjölet dÀr varje dag.
Det Àr alltid ivÀgen nÀr jag ska göra mellanmÄl till barnen.
Men nÀr jag behövde det sÄ kunde jag tydligen inte koppla.
Smaaaart.
I alla fall, jag valde att inte improvisera utan att följa ett amerikanst kakrecept.


Reslutatet?
Dom smakar vÀldigt Àckligt.
TÀnktne sÀga att dom smakade skit först men jag vet faktistk inte hur det smakar..
I alla fall, det amerikanska receptet var inte bra.


NÀsta gÄng ska jag göra ett eget recept.
Kakorna smakar Àgg.
Det Àr Àckligt.


Kakorna direkt frÄn ugnen.
Är det bara jag eller ser dom lite svullna ut?
Jag ville att dom skulle bli söta, smÄ, runda.
SÄ gulliga att man knappt vill Àta dom.
Nu vill man inte Àta dom men pga en annan anöedninge, SMAKEN.
feta blev dom ocksÄ.







Jag visar sarah (min syster) en bild pÄ en killle som Àr med i en serie, han Àr sÄ sjukt snygg..
Kul att vi tÀnker lika..


Sofie sÀger (12:21):
fatta vad snygga barn vi skulle fÄ

sarah sÀger (12:21):
snygga barn skulle du fÄ med honom ialf



Nu har jag precis Àtit en sen lunch.
Och ska snart Äka och hÀmta barnen.
Idag har jag verkligen inte gjort nÄgot vettigt..
KÀnns ju...sÄdÀr..


Men ikvÀll hade jag dÀremot tÀnkt att döda mig sjÀlv pÄ gymmmet.
Typ ett 5 timmarspassss.
hööhö


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, vad Àr det för bruna prickar i bullarna? kram

2010-11-10 @ 08:05:15
Postat av: Alexalbertine

Great site, keep up the good work

2011-03-24 @ 15:07:48
URL: http://alexalbertine.blogbow.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0