22 November 2010--20:59

Imorse vaknade jag av alarmet vid 8 och fick panik för jag trodde jag hade försovit mig.
Men sen kom jag pÄ att dom Àr lediga idag sÄ sÄ lugnade jag ner mig.
Sen började jag undra varför jag inte hade vaknat av barnen.
NÀr jag gick upp sÄ var bara Zach uppe och dom andra sov.
SÄ jag gick tillbaks till sÀngen och strÀckte lite pÄ mig och sen gjorde jag mig iordning.
Sen vaknade Elise och Tanner och vi Äkte ivÀg till Noah's Bagels och Ät frukost.
Hur gott som helst.

Sen Äkte vi till Safeway och köpte papparkakshusdelar som vi sedan dekorerade.
Ja jag vet att det Àr vÀldigt tidigt men jag kunde inte komma pÄ nÄgot annat kul att göra.

    

   
       

Alla gjorde varsitt hus och dom blev jÀtte fina, sÄklart sÄ tog jag 1000 kort under tiden vi gjorde dom men glömde ta kort pÄ det fÀrdiga resultatet...


I tisdags Ă„kte jag och Pia till IKEA.
   

I fredags var jag och Rebecca pÄ ChesecakeFactory
  

Sen mötte vi upp Malene och Pia och gick och sÄg Harry Potter

Helt okej. Fast mer lÀskig Àn dom andra som var mer mys-lÀskiga..


Och pÄ lördagen Äkte jag, Rebecca och hennes "barn" till Stoneridgemall

  
Julgranen var redan pÄ plats.

Jag lyckade faktiskt vara nÄgorlunda sparsam.
Köpte bara en bh och toffsar!


Sen Äkte vi och köpte Kinamat och jag fick tvÄ fortunecookies



SÄ stog det pÄ dom, spÀnnande.



Sjuuuuuukt god mat.
Kycklingcurry med broccoli och ris

   

Sen kollade vi pÄ The Notebook.
Älskar den filmen, vet inte huuur mĂ„nga gĂ„nger jag har sett den.
Vi var inne pÄ Bestbuy för jag tÀntke att jag kan ÀndÄ köpa filmen sÄ slipper vi hyra.
Gick runt och letade utan att hitta den vilket inte var sÄ konstigt eftersom jag letade efter det hÀr:


Men dom har tydligen gjort om designen till det hÀr:


Jag tror jag gillar den gamla designen bÀttre..


Sen i söndags sÄ gick jag och Pia runt i Walnut Creek och jag letade efter gummistövlar för regnet har verkligen ööööst ner i helgen.
KĂ€ndes som om jag var i sverige.
Jag hittade inga gummistövlar men hittade dÀremot julklapp till mormor och sen en mysig, mjuk, rosa morgonrock till mig!

Nu ska jag kolla pÄ I Form Med Anna Anka.
Hon har sÄ jÀvla snygg kropp.


Kommentarer
Postat av: Vivi

Hej, Äh vad fina pepparkakshus, höga liksom inte sÄ lÄga som vi har hÀr! Kul! Ja gummistövlar Àr ett mÄste, det Àr sÄ skönt att bara hoppa i dom! Kram frÄn Mims, spÀnnande med julklappar, vad kan du ha hittat till mormor?

2010-11-23 @ 07:55:44
Postat av: sarah sis

en mÄnad för tidigt men aaa.. :D ÄÄh vad fin du Àr sis! :) puss saknar dig <3

2010-11-23 @ 22:05:14
Postat av: ida

Va fin du Àr min vÀn! <3

2010-11-28 @ 01:15:54
URL: http://sucre.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0