8 November 2010--13:35

Idag Àr det skinande sol och 20 grader.
Gaaanske najs.
Inte precis varje Är man har sÄ varmt i november.

Idag efter jag Äkte och slÀppte av barnen sÄ Äkte jag till gymmet och trÀnade.
Dödade mina ben och rumpa sÄ kommmer förmodligen ha problem att komma upp ur sÀngen imorgon.
Sen Äkte jag och handlade och var inte hemma förens vid 11 tiden.


Och dÄ blev jag sÄ jÀvla sugen pÄ kakor.
Ni vet sÄnna med chklad chip i.
Och vi hade choklad chip sÄ jag börjar ta fram alla ingredienser.
TÀnkte improvisera lite och anvÀnda det vanliga.
Hur svÄrt kan det vara liksom.
SÄ jag tar fram Àgg, bakpulver, vaniljsocker, faribsocker och börjar leta efter en bra bunke.
Sen nÀr jag rört ihop allt sÄ kommer jag pÄ att jag glömde ta fram mjölet.
Men fannns det nÄtt mjöl? NEJ
Vem har inte mjöl?
VI.
Tydligen.
SÄ det var bara att glömmma mina kakor..som skulle ha blivit utsökt goda..





Sen har jag fixat med tvÀtten, stÀdat upp i mitt rum.
MÀrkte Àven att jag har myror i mitt badrum.
SÄ jag har mördad minst 20 myror.
SĂ„ nu finns det inga myror kvar.
Men förstÄr inte vad dom ens gör dÀr.
Brukar dom inte vilja ha socker??
jaja.


Barnen Àr lediga pÄ tordag och fredag sÄ jag tÀnkte att vi kunde hitta pÄ nÄtt kul istÀllet för att bara vara hemma.
Barnens förslag var bio, yoghurt shack, leksaksaffÀr, sportaffÀr, disneyworld.

Jag tror det lutar Ät bio hÄller mÄste jag sÀga..
Men vi ska prata ltie mer om det ikvÀll.


Har jag Àven berÀttttat att jag har fÄtt vÀÀÀÀrldens (typ) största finne pÄ hakan?
Den gjorde sjukt ont att klÀmmma och sen testade jag en grej som ida skrev pÄ sin blogg.
Citron, bakpulver och vatten, för porerna.
Och det SVEEEEED pÄ min nyklÀmda finnnne kan jag sÀga.



Jag har tÀnkt lite. (förvÄnadeee? )
I alla fall.
Jag Àr ju omyndig hÀr.
Och jag blir ju myndig i maj.
Och dÄ tÀnkte jag att det Àr ju typ som att jag Àr 17 nu och fyller 18 i maj.
Om man jÀmför sÄ.
SÄ jag hÄlller alla tummmar för att jag kommer ha lika kul igen nÀr jag blir myndig.
Hur mÄnga fÄr chansen att bli myndig tvÄ gÄnger?
Myndig Àr föresten ett jÀvligt fult ord.
I alla fall.
Jag lÀngrat tilllls jag blir 21 och fÄr gÄ ut lagligt hÀr.
HÀhÀ




Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah jag Àr inte förvÄnad att dom vill till YS ;) LÀste om ditt försök til att baka kakor och tÀnkte om du hade kollat i den silvriga bunken som stÄr pÄ bÀnken dÀr toasten Àr... ;) tÀnkte det tog ett tag för mig att fatta att det fanns mjöl dÀr! haha. Nu ska jag svara pÄ ditt mail pÄ fejjan ocksÄ!! :D Krama alla frÄn mig :)

2010-11-09 @ 09:34:43

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0