7 November 2010--23:37

Idag har det regnat.
I ena sekunden öste det ner och i andra sÄ var det sol.
Jag, Malene, Nina och Laura möttes upp vid CheesecakeFactory och Ät.
Sen gick vi pÄ bio.
Vi sÄg The Social Network, jag tycker den var bra.
Sen skjutsade jag hem Malene och sen Ă„kte jag till gymmet.
Jag bestÀmde mig för att jag skulle slÄ rekord pÄ löpbandet och det gjorde jag ocksÄ men sen var jag nÀra pÄ att spy.
SÄ jag körde lite styrketrÀning istÀllet men det svartnade framför ögonen pÄ mig sÄ jag gav upp, tog en dusch och la mig i Jacuzzin ett tag.


Det har vart en mysig dag.
Jag kan dock komstatera att tyskar Àr lite konstiga.
Dom har en tendens attt alllltid prata tyska med varandra Àven om det Àr andra runtomkring som inte förstÄr vad dom sÀger.
och dom har SOCKER pÄ sina popcorn.
SOCKER.
HalllÄÄ.
Dom tycker vi Àr konstiga som har salt pÄ....
Jag troddde dom drev med mig.
Socker pÄ popcorn....
Herrregud.


Nu mÄr jag hur illa som helst, kÀnnns som om jag skulle behöva sova.
Jag blir illlamÄende nÀr jag blir för trött.
Ganska praktiskt att veta nÀr det verkligen Àr dags att sovaaa.



Kommentarer
Postat av: Vivi

hahaha socker pÄ popcornen, det vet jag en som skulle gilla hÀr hemma, hoppas att han inte lÀser.....bra jobbat pÄ gymmet, du Àr ju jÀtteduktig! Kram SjÀlv har jag gÄtt tvÄ timmar idag! Hittills. jag har postat paketet!

2010-11-08 @ 17:35:04
Postat av: SARAH sis

NAHA! hos oss var det sol idag! vafan socker? pÄ popcorn? dom Àr lagom Àckliga redan som dom e liksom.. :D puss sis

2010-11-08 @ 22:26:06

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0