6 November 2010--20:46

Har haft en vÀldigt mysig kvÀll.
Lagade Turkey burgers till middag.
Alltid lika populÀrt.
Sen spelade grabbarna Wii och jag och Elise lekte I Spy.
Det gÄr ut pÄ att den ena sÀger tex. I spy something pink och sen ska jag kolla runt i rummet och gisssa vad det Àr hon menar.
Jag sa: I spy something cute.
DĂ„ svarade hon : MEEE!! Because i know you love me.
SĂ„ gullig!
Sen lÀste Elise för mig och grabbarna turades om att spela Froggy jump pÄ min mobil.
Nu hÄller dom pÄ att somna.
Jag sitter hÀr och ska lÀsa Guinness World Records 2011.
Blev lite förvirrad ett tag och tÀnkte men shit Àr det redan 2011?
Sen lyckades jag tÀnka klart och insÄg att det fortfarande Àr 2010.
Även om tiden verkligen springer ivĂ€g.
Jag har vart i USA i exakt 70 dagar.
Men jag undrar faktiskt varför dom har en guinness world records för 2011??
Borde inte den tryckas i slutet av Äret för hur ska dom veta om det slÄs nÄgra nyta rekord??


Det Àr helt sjukt nÀr jag tÀnker efter.

Jag Àter jordgubbar och mörk choklad.

Har ju aldrig tyckt om mörk choklad förut men har hittat en favorit hÀr.

Men den mÄste ha vart i frysen i nÄn timma för att bli peeerfekt.

 




Imorgon Àr jag ledig, blir förmodligen bio med Malene och Nina.


Kommentarer
Postat av: sarah (sis) bÀst

naaaw sisi. saknar diiiig. du Àr bÀst! puss Àlskar dig!

2010-11-07 @ 22:16:16
Postat av: Christerrita

Very resourceful, thank you dave

2011-01-13 @ 12:01:06
URL: http://christerrita.blogstie.com

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0