5 November 2010--18:03

Min Àlskade syster berÀttade nyss att hon förmodligen kommer komma och hÀlsa pÄ.
Det skulle vara sÄ jÀvla roligt!

Mamma, du frÄgade vad jag önskar mig i julklapp.
PENGAR.
Finns sÄ mycket jag vill köpa hÀr sÄ det Àr bÀst om jag bara fÄr pengar sÄ kan jag köpa det jag vill ha sjÀlv och sÄ slippper du skcika nÄtt :)



Nu Àr det middag, vi ska Àta italienska köttbullar med en sÄs som jag inte vet vad den kallas men den Àr röd.
Och sen pasta till det.
Jag tycker ju inte om köttbullar i vanliga fall men dom hÀr Àr 435678654 gÄnger bÀttre Àn Scans.
Inga brosk eller annat Àckligt.


IkvÀll bestÀmde jag och Pia oss för att ha filmkvÀll sÄ nÀr hon slutar ska vi Äka till Safeway och köpa Ben&Jerrys.

 


imorse



Kommer inte ihÄg om jag skrev det tidigare men jag och Malene Ät pÄ CheesecakeFactory.
Jag bestÀllde en kycklingsallad med majs, avokado, Àpple (?) och isbergssallad.
Det var faktiskt vÀldigt gott med Àpple i.
Inte precis nÄgot man tÀnker pÄ att blanda i sin sallad.



Sen köpte jag en present till Angelica och en present till Elise.
Och till mig sjÀlv köpte jag en snygg och bekvÀm bh (tÀnk att man ibland kan fÄ alllt)
Sen köpte jag en vÀska som jag kan ha mina trÀningsklÀder i sÄ jag inte behöver ha mina vanliga vÀskor som knappt rymmer nÄgonting.


Bhn jag köpte.
Dock ingick inte kroppen.


Sen köpte jag en bok till mig sjÀlv.
Den heter Anybody out there? och Àr skriven av Marian Keyes.



Kommentarer
Postat av: Vivi

SÅ hĂ€rligt, ja dĂ„ vet jag vad du önskar dig, hade tĂ€nkt Ă„t det hĂ„llet med, bĂ€ttre att du handlar det du vill ha! Kram idag kommer slĂ€kten och grattar Ville, ja vi fĂ„r prata om det lite till ang Sarah, man kan se det som en sprĂ„kresa! Kram kram

2010-11-06 @ 12:27:36

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0