4 November 2010--11:06

Jag har sovit sÄ jÀvla skönt i natt, var helt slut i hela kroppen.
Vaknade imorse och kÀnde mig utvilad, helt underbart!
Hoppade upp ur sÀngen (nÀstan) och vÀckte barnen.
Sen var det frukost time och sen pÄklÀdnad och sÄnt.
Sen skjutsade jag dom till skolan och sen Äkte jag till gymmet och cycklade och körde lite pÄ crosstrainern.
Sen tog jag en dusch och sen la jag mig i jacuzzin.
Det var sÄ jÀvla skönt, kÀnde mig helt mjuk i kroppen efterÄt.

Sen Äkte jag hem och slÀngde in en tvÀtt i torktummlaren och en annan i tvÀttmaskinen.
Sen fixade jag en smotthie som vart Àcklig.
Bananen var inte tillrÀckligt mogen sÄ den blev lite besk typ.
Nu sitter jag och kollar pÄ ett avsnitt av CSI: Miami, det Àr ett Àckligt avsnitt. Eller rÀttare sagt obehagligt.

Sen tÀnkte jag ta och stÀda lite innan det Àr dags för lunch.


Idag fyller Àven min lillebror 13. Gratttiiis till honom!




Utsikten imorse frÄn verandan


Kommentarer
Postat av: SIS

fan vad du har det bra dÄ :D men jacucci & allt :( saknar dig lite, puss Àlskar digggg!

2010-11-05 @ 01:34:33
Postat av: Vivi

Inte svÀra Sarah!!! Ja vi har ju ingen jacucci.....bara ett bubbelbad och en bastu men men....jaha jaha.....kram kram vi saknar dig!

2010-11-05 @ 08:37:50

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0