4 November 2010--22:11

Kom nyss hem frÄn gymmet.
Jag sprang i 25 minuter och sen gick jag och satte mig i "Steam room" et.
Det var lite halvlÀskigt.
Jag sÄg inte till andra sidan vÀggen och jag fick för mig att det skulle komma nÄgot flygandes mot mig i all dimma.
SÄ jag gav upp och gick och satte mit i "dry sauna" istÀllet.
Det Àr en vanlig bastu.
Gilllar det mycket bÀttre.
NÀr jag höll pÄ att somna kÀnde jag att det var dags att ta en dusch och sen bege sig hemÄt.
Nu ligger jag i min nybÀddade sÀng och Àter banan och jordgubbar.
Livet Àr uuuunderbart.

Och idag kom Alex hem med as god middag.
SUUSHI SÅKLAAART.
Och jag blev Ànnu gladare nÀr jag sÄg vad det var för sushi.


AVOKADO OCH JORDGUBBBAR
Och det var sÄ jÀvla gott.
Var lite skeptiskt först med jordgubbar pÄ sushi men det smakade hiiiimmmeeeelskt.


MUUMS


Denise, Tanner och Elise var hos nÄgra vÀnner och Ät middag sÄ det var bara jag Alex och Zach som Ät hemma sÄ efter middagen spelade jag och Zach Othello.
Jag lÀrde mig det faktistk hÀr, hade ingen aningn om hur man gjorde innan.
Har alltid tÀnkt att det har sett sÄ nördigt ut men det Àr huuur kul som helst.
Dock Àr jag inte lika duktig som han Àr.
Han vann 3 av 3 gÄnger och jag gjorde mitt bÀsta...
Tillslut bytte jag taktik och försökte distrahera honom istÀllet.
Jag gjorde massa muppiga ljud och sjöng men det resulterade bara i irriterade stÀmmband..

Men jag har ju laddddat ner det till min Iphone sÄ nu jÀÀvlar ska det övas!
Dock förlorar jag dÀr ocksÄ..
Othello kanske helt enkelt inte Àr min grej..
Man kan ju faktiskt inte vara bra pÄ allt.

Idag fick jag torka upp hundspya btw.
Inte gosigt.

Nu tÀnkte jag kolla Grey's Anatomy men det finns bara seeegversion sÄ fÄr vÀnta tilll 2 inatt om det ska hinna ladddas.

SÄ blir kudden istÀllet (som jag förövrogt ÀÀÀÀÀÀÀlskar)


Och jag Àr sÄ lycklig!
Imorgon fÄr jag lön.
Och vid 10:30 ska jag hÀmta upp Malene och vi ska in till Walnut Creek och Àta lunch och shopppa lite.
Jag har börjat köpa julklappar sÄ tÀnkte bocka av nÄgra pÄ listan imorgon.
Har ju tvÄ familjer att köpa till i Är sÄ tÀnkte att det kan vara bra att börja i tid.



Kommentarer
Postat av: Vivi

Åh jag önskar mig nĂ„got frĂ„n Victoria secret! Vad önskar du dig dĂ„? Hemmagjord knĂ€ck kanske?? KnĂ€ckebröd? kramis

2010-11-05 @ 09:13:45

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0