3 November 2010--21:22

Jag Àr sÄ jÀvla död.
Kom hem frÄn gymmet för typ 15 minuter sen.
Först vid 7 sÄ testade jag pÄ en klass eller hur man sÀger.
Belly Tone hette den.
Det var massa magdans och sÄnt.
Lite svÄrt i början men i slutet sÄ hade jag typ fÄtt klÀm pÄ det.
Och instruktören var jÀtte rolig sÄ det gjorde det hela mycket lÀttare.
Sen vid 8 gick jag upp en vÄning och sprang i 25 minuter samtidigt som jag kolllade scrubs och sen gick jag in till omklÀdningsrummet, duschade och sen la jag mig i jacuzzin i nÄgra minuter.
Nu Àr jag som gelé.

Har precis Àtit lax, broccoli och kycklingtortellini med pesto till, sÄ sjukt gott.
Nu sitttter jag och Àter jordgubbbar.
I novembeeer.
Det har vart runt 25 grader hÀr idag och skinande sol.

ÄÄÄÄLSKAR DET HÄR

Nu ska jag sova, Àr helt slut.


Kommentarer
Postat av: Vivi

nej inte avis alls.........kram

2010-11-04 @ 08:40:02

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0