3 November 2010--17:46

Idag har vi vart inne i San Francisco och kolllar pÄ Giants paraden.
Dom vann ju hela alltet sÄ idag var det Hyllningsgrej eller vad man ska kalla det.
Det var sjuuuuuuuuuukt mycket mÀnniskor, jag ville typ döda en kÀrring som stog framför mig med en stor ryggsÀck och hon skrek och SKREK heeeeela tiden och sÄ buffade hon mig med sin fula ryggsÀck.
Men förutom det sÄ var det as coolt att se.
Jag tog lite bilder och sÄ filmade jag typ hela paraden.
Jag Àr förmodligen för otekniskt för att lÀgga upp videon men jag kan vÀl göra ett försök imorgon.
Sen nÀr vi kom hem sÄ Äkte vi och köpte smörgÄsar frÄn Diablo (en butik)
As goda var dom.
Jag bestÀllde en med kalkon, avokade, tomat, sallad och pesto.
MMM
Sen Äkte vi hem och det var playdates och sen Äkte jag och hÀmtade elise frÄn skolan för hon var inte med idag inne i san francisco.
Sen Äkte vi till safeway och köpte lite grejer och sen hem.


Tanner och Zach nÀr vi vÀntade pÄ resten



Det var gaaaanska packat pÄ tÄget pÄ vÀg in till San Fransisco



Charlie, Zach, Tanner och Bennet franför en fontÀn







Elise nÀr vi var och handlade.
Hon Äkte i den och jag drog hela alltet, vÀldigt otympligt.



Nu tÀnkte jag ta en powernap sen ska jag till gymmet


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0