28 November 2010--13:33

IgÄr vaknade jag och hade sÄ sjukt jÀvla ont i ryggen.
DetkÀndes som om nÄgon hade slagit mig och att ryggen nu var full av blÄmÀrken.
Sen kom jag pÄ att det mÄste varit kinesen som möördade min rygg.
Hon försökte ju trycka ut varÀnda knut vilket misslyckades.
SÄ igÄr gick jag runt som en gammal tant.
Direkt nÀr jag rörde mig gjorde det ont.
Denise sa att det var bra.
Jag vet inte om jag kan hÄllla med men antar att det innebÀr att blodflödet ökade eller nÄtt sÄnt.

IgÄr tillbringade jag och denise i pojkarnas rum.
Vi rensade.
Riktig storrensning.
Det tog hela dagen och sen var jag helt slut.
Åkte och hĂ€mtade Rebecca och sen kollade vi pĂ„ Inkheart.
Mysig film.
Sen skjutsade jag hem henne och sen nÀr jag kom hem sÄ pratade jag lite med mammma som precis hade gÄtt upp.
KĂ€nns alltid lika kopnstigt.
Hennes söndag hade precis börjat och min lördag var pÄ vÀg att ta slut..

Idag har jag och denise fortsatt och rensat i elises rum.
Det tog inte lika lÄng tid sÄ vi Àr redan klara.

Nu ska jag ta mig upp ur sÀngen, ta pÄ mig nÄgot VARMT.
Det Àr typ 10 grader hÀr idag.
Visserligen sol men det Àr kallt ÀndÄ.
Usch kan inte förstÄ hur ni hÀrdar ut i snön!

Det var ju sommar nyss, vad hÀnde???
Tiden gÄr sÄ sjukt fort.

I helgen har jar tÀnkt pÄ var jag gjorde för ett Är sen.
Och sen tÀnkte jag pÄ hur mycekt saker som har Àndrats pÄ ett Är.
Och sen började jag tÀnka pÄ folk som jag umgicks med för ett Är som jag av olika anledningar inte umgÄs med lÀngre.
Och jag saknar er.
MYCKET.

Nu ska jag sluta hÄlla pÄ och göra mig sjÀlv olycklig genom att tÀnka pÄ saker som redan har skett och istÀllet ta pÄ mig och Äka och handla julklappar.
Och sen gÄ pÄ nÄgon mysig bio.

Är sjukt sugen pĂ„ Ben&Jerrys.
Jag kommmer vara sÄ fet nÀr jag kommer hem att ni inte kommer kÀnna igen mig.
Spelar liksom ingen roll hur mycekt jag trÀnar.
Jag gÄr inte ner i vikt.
SÄ man kankse ska ge upp trÀningen, lÄsa in sig och Àta glassss?
ELLLLER INTEE.
Skulle fÄ lagom Ängest isÄfall.

NÀÀÀÀ nu mÄste jag gÄÄÄÄÄÄÄ.

Sarah, kan du ta kort pÄ din och villes nya mobil?
Elller bara skriva vad dom heter sÄ kan jag gooogla.
PUSS

Det Àr liksom första advent.
Ganska sjukt dÄ jag tyckte att jag nyss kom hit och dÄ var det september..
Jag harsnart vart hÀr i 100 dagar.
Ganska sjukt.
Jag har hittils lyckats spara 0 kr.
Jag tror att jag kommer ha lyckats spara 0 kr nÀr Äter Àr slut.
Jag skulle vilja vara duktig och lyckats spara minst 40,000 kr nÀr Äret Àr slut.
Kommer det att intrÀffa?
Nepp.


MÀrks det att jag drar ut pÄ att gÄ frÄn datorn och behöva byta om?
Det Àr nÀmligen kallt och jag kommer dö nÀr jag byter om.

Men jag kan ju inte ligga innne heeela dagen.
JULKLAPPAR MÅSTE INHANDLAS!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0