26 November 2010--18:32

IgÄr var det Thanksgiving och det firade jag hos Rebecca med hennes familj och familojens slÀkt eftersom min Àr i Arizona.
Det var mycket mat.
Smakade Pumpkinpaj för första gÄngen och det smakar typ pepparkaka fast Àckligare.
Åt vĂ€rldens godaste Applecrisp med vaniljglass.
Och innan det Ät jag sÄklart kalkon, potatismos och sallad.

Sen nÀr allt var över sÄ Äkte jag och Rebecca hem till mig och kollade pÄ The Back Up Plan md Jennifer Lopez och hennes filmer Àr alltid likadana.
Hon vill ha killen. som Àr perfekt. Men hon ska krÄngla till det och i slutet sÄ fÄr dom ÀndÄ varandra..

Sen skulle vi bara kolla nÀr alla affÀrer och sÄnt öppnade för det har ju vart Black Friday idag.
Och dĂ„ ser vi att Victoria Secret och Forever 21 Öppnar 00:00.
SÄ vi drar pÄ oss klÀderna igen och Äker till Sun Valley Mall och sjÀlvklart hittar jag nÄtt.
2 bhar och erbjudandet var köp en och fÄ den andra 50 % rabatt.
Sen fick man med en parfym, ett doftprov pÄ en parfym, en hudlotion och ett lÀppglans.
SĂ„ jag var lycklig.

Och pÄ Forever 21 var det en sÄn sjuuuukt lÄng kö sÄ vi tyckte inte att det var nÄgon idé.
Sen ville Rebecca Äka hem men jag hade andra planer för jag hade nÀmligen gÄtt och blivit pigg (eller övertrött)
SÄ vi körde till Target och stog och v'ntade tills dom öppnade.
Det var helt sjukt, folk hade suttit dÀr i flera timmar i tÀltstolar med tÀcken pÄ sig.
Dom första 10 personerna in kunde köpe en 46 tums lcd tv för typ 10 dollar.
Fast jag kan ha hört fel, jag var ganska trött..

Dom öppnade vid 4 och jag hittade ett par pyjamas byxor, en pyjamas tröja, pyjamas shorts, ull pyjamasbyxor, tvÄ handdukar till mitt badrum (en vit och en grön) sen hittade jag nÄgra söta pennnor som jag ska ge till zach tanner och elise och sen hittade jag en mysig flece tjocktröja (mörklila)

 

Sen Ă„kte vi hem och var hemma vid 05:45 och sen somnade vi.

 

Vaknade vid 11 tiden och Ă„kte till Noel's och Ă„t frukost.

Bagel med cremecheese och kalkon.

Sen Ă„kte vi hem, gjorde oss iordning och Ă„kte in till Walnut Creek.

Jag hittade en tunika pÄ H&M och en vanliug tröja.

Och den gick vi och fick fot och Helkropps Massage.

Först fötterna i 25 minuter och sen kroppen i 60 min.

Hur skönt som helst.

Förutom nÀr hon tröck pÄ allla mina 1000 knutar.

Trodde jag skulle smÀlla till henne vid flera tillfÀllen.

Knutarna Àr btw kvar..

Tror dom Àr oövervingliuga..

Nu Àr min rygg svulllen..

 

Efter massagen var vi lagom döda.

SÄ vi Äkte till Orinda och köpte sushi och sen skjutsade jag hem henne.

Sen nÀr jag kom hem sÄ trodde jag att jag skulle somna stÄende sÄ jag började stÀda mitt rum sÄ nu Àr allt skinande rent och det kÀnns jÀtte skönt.

Har hÀngt in allt i garderoben och sÄnt.

IkvÀll ska jag till Amanda och bara ta det lugnt, jag kommer förmodligen inte bli det roligaste sÀllskapet eftersom jag Àr sÄ trött men hon har blivit varnad.

 

TÀnkte sÀga att jag har haft en jÀtte rolig helg men insÄg att det Àr fredag idag.

KÀnns som sÀndag eftersom jag har vart ledig sen i onsdags nÀr dom Äkte ivÀg.

 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0