24 November 2010--16:42

IgÄr var en myckjet bÀttre dag Àn i mÄndags.
Dom var mycket duktigare.
Vi var och sÄg Megamind 3D.
Tanner och Zach tyckte att den var jÀtte rolig men Elise tyckte den var lite lÀskig.
Sen Äkte vi hem och efter ett tag sÄ skjutsade jag Tanner till hans playdate och sen hem ett tag och sen skjutsade jag Zach till hans trÀning.
Sp det var mycket körande fram och tillbaka igÄr.

Sen nÀr Alex och Denise kom hem sÄ Äkte jag till gymmet och dödade mina redan döda ben och sen tog jag en lÄÄÄng dusch och sen Äkte jag och hÀmtade upp Rebecca.
Jag tÀnkte att jag skulle ta en annan vÀg Àn den jag brukar ta.
Det skulle jag inte ha gjort för helt plötsligt har jag ingen aning om vart jag Àr.
SÄ jag stannar till vid en bensinmack och gÄr in och frÄgar om hon i kassan kunde berÀtta vart jag var.
Hon kollade konstigt pÄ mig och svarade eehm...Orinda..
SÄ jag hade kört Ät höger istÀllet för vÀnster sÄ det var bara att vÀnda om och köra tillbaks.
Sen nÀr jag vÀl kom fram till Rebecca sÄ Äkte vi sen till CheesecakeFactory och Ät och sen skjutsade jag hem henne och sen Äkte jag hem och tÀnkte kolla pÄ Gossip Girl men iiicke.
Inget avsnitt den hÀr veckan..

Idag har jag och barnen bara varit hemma.
Dom har vart lite vilda, förmodligen sÄ var dom uppspelta för dom Äker nÀmligen till Arizona idag.
Och jag skjutsade dom till flygplatsen, och gisssaa vad. Jag hittade helt rÀtt! Med hjÀlp av GPSen sÄklart men ÀndÄ.
Dom ska i alla fall dit och fira Thanksgiving hos sin farmor.
SÄ det Àr bara jag och Denise hemma.
Hon kunde inte följa med pga att hon var tvungen att jobba.
Nu Àr hon ivÀg och skulle göra bÄgot med sitt hÄr och sen skjulla hon köpa med sig sushi till oss!
Yes.

Nnu Àr det helt tyst i huset.
Det nÀstan tjuter i öronen pÄ mig.

Imorse nÀr jag vaknade sÄ kÀndes min hals helt cp och min nacke gjorde hur ont som helst, som om jag hade lyckats stÀcka nšgon muskel eller nÄtt.
Blev genast pÄ dÄligt humör för jag hade tÀnkt att dra till gymmet direkt efter jag hade droppat av barnen pÄ flygplatsen men det var bara att glömmmaa.
FÄr sova utan kudde i natt (kul...) och hopppas pÄ att muskeln Àr normal imorgon och att halsen blir bra till imorgon (hÄlll allla tummar för mig dÄÄÄ..)

Den senaste veckan har allt typ kÀnts lite halvskit.

Familjen Àr ju hur bra som helst och sÄ men allt annat han bara kÀnts trÄkigt.

Har förmodligen kommit in i vardagen hÀr eller nÄtt.

Jag har i alla fall undrat vad fan jag har gett mig in pÄ och bara kÀnt mig allmÀnt missnöjd..

Och det har inte blivit bÀttre av att barnen inte har vart Ànglar de senaste dagarna.

Men imorse kÀndes det som att det vÀnde.

Elise var vÀrldens gosigaste, mysigaste och gladaste tjej imorse och nÀr hon Àr pÄ det humöret sÄ Àr det omöjligt att inte bli smittad av det.

Hon hoppade runt med vÀrldens leende pÄ lÀpparna och sa tilll zach att han och tanner var dom bÀsta bröderna hon nÄgonsinn hade haft och sen hoppade hon upp i mitt knÀ och sa att hon Àlskade mig och aldrig tÀnkte slÀppa mig och sen nÀr jag pratade med Alex i telefon sÄ ville hon prata med honom och hon sa att han var den bÀsta pappan hon nÄÄÄgonsinn hade haft..

 

SĂ„ gulligt.

SÄ efter det sÄ blev jag oÄ bÀttre humör och kÀnde att det Àr inte en evighet jag kommer vara borta.

Jag har snart redan vart hÀr i 100 dagar och nÀr jag tÀnker sÄ, sÄ fÄr jag nÀstan lite panik och kÀnner att jkag kommer Äka hem jÀtte snart och jag kÀnner mig verjkligen itne redo för det Àn..


Nu ska jag krypa ner i sÀngen och lÀsa en bok ett tag.
Det Àr svinkallt hÀr, vi har haft 9 grader hÀr idag.
BBBBRRRRR sÀger jag bara!
Imorgon ska jag köpa en tjockare jacka, alternativt en bra vindjacka.


Sarah, jag kommer ringa hem till dig imorgon (25 nov) sÄ försök att se till att vara hemma mellan 20-21 SVENSK tid.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0