19 November 2010--13:58

Just nu sitter jag i köket och Ă€r PROPPMÄÄÄTTT.
Har Àtit hur mycket somhelst idag.
Skulle rÀcka för resten av helgen..
MĂ„r illla.
Bra jobbaaattt.
Snart ska jag i alla fall rulla hÀrifrÄn och hÀmta barnen.
Ska bli kul att se hur mycte av den blÄa fÀrgen elise har kvar i hÄret.
Ska ta en bild sÄ kan ni fÄ se.
Sen ska vi Äka och hÀmta zach och sen ska jag skjutsa honom till hans trÀning i orinda.
Sen ska vi hem och det blir snacktime för elise och tanner och sen ska dom göra sina lÀxor.
Sen nÀr Denise och Alex komemr hem sÄ ska Rebecca komma och hÀmta upp mig och sen ska vi in till Walnut Creek och Àta pÄ CheesecakeFactory..
Om jag kommer hinna bli hungrig tills dess.
Sen kommer pia möta upp oss och sen ska vi kolla pÄ Harry Potter filmen!
Jag Àr typ lite orolig för att den kommer vara lÀskig haha.

TÀnkte dra till gymmet imorse men nÀr jag vaknade upp sÄ hade jag sÄn sjuk jÀvla mördar trÀningsvÀrk i vaderna.
Det krampar direkt nÀr jag tar ett steg.
Fast ska egentligen inte klaga, gillar att ha trÀningsvÀrk.
Men jag hoppas att det vÀrsta gÄr över tills imorgon, hade tÀnk att jag skulle hinna dra till gymmet innan jag och rebeccca ska till shoppingcentret..



Kommentarer
Postat av: Vivi

Åh sĂ„ spĂ€nnande med Potter filmen, berĂ€tta sen kram och ha det sĂ„ bra!! Nu har vi fullt med snö gumman!

2010-11-20 @ 09:28:45

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0