19 November 2010--11:04

Dagen började superbra.
Alla barnen var pÄ bra humör imorse ocksÄ.
Och Elise var pÄ goshumör sÄ nÀr hon var fÀrdig sÄ satte vi oss i soffan och gosade och kollade pÄ film.
Ville verkligen kunna sÀga till dpm att dom inte alls behöde gÄ till skolan idag, att dom kunde sitta och spela dator och att jag och elise kunde kolla klart pÄ filmen.
Men sÄ funkar det ju tyvÀrr intee.

Precis nÀr jag ska slÀppa av Elise sÄ börjar hon grÄta och sÀger att vi har ju glömt att fixa hennes hÄr eftersom det Àr crazy hairday.
Jag trodde att det var nÄgot dom fixade i skolan men det var tydligen nÄgot som vi skulle ha gjort hemma.
Jag lovade att komma tillbaks med spray sÄ vi skulle kunna fpraya fÀrg i hennes hÄr.
Sen Äkte jag och lÀmnade av zach och sen Äkte jag till safeway och handlade lite grejer som behövdes.
Men dom hade ingen hÄrfÀrgsspray dÀr.
SÄ Äkte till CVS och dÀr hade dom det, tackochlov!
Sen Äkte jag till elises skola och sprayade hennes hÄr, hon blev jÀtteglad.
Sen Äkte jag hem och försökte ringa hem men det ville inte funka.
Sen har jag fixat tvÀtten och sÄnt kul.


Kommentarer
Postat av: sarahthorseeeell sis

nahanha crazy hairday? haha sÄg ditt mail pÄ fb, ska kolla lite mer senare :) :) lÀngtar! puss Àlsar dig <3

2010-11-19 @ 22:09:54

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0